Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=теорія маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лабурцева О.
Назва : Дослідження історичної генези сучасної концепції маркетингу
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 6. - С. 57-61. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/6). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/А47
Автор(и) : Алексєєв, Ігор Валентинович, Захарчук, Олена Василівна, Рим, Надія Никанорівна
Назва : Банківський маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Львів. банківський коледж Нац. банку України, 1998
Кільк.характеристики :96 с.: рис.
Колективи : Національний банк України, Державний університет "Львівська політехніка", Львівський банківський коледж
Примітки : Л-ра: с. 93
ISBN, Ціна 966-7330-06-0: 7.50 грн
УДК : 336.71
ББК : 65.262.10я73
Предметні рубрики: Банківський маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія маркетингу--теория маркетинга--споживчі ринки--потребительские рынки--цільові ринки--целевые рынки--планування маркетингу--планирование маркетинга--стратегії банку--стратегии банка--гуртовий ринок--оптовый рынок
Анотація: Основи банківського маркетингу, характеристика банківських послуг та особливості їх ринкового просування.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/С28
Автор(и) : Севрук, Велислава Т.
Назва : Банковский маркетинг
Вихідні дані : М.: "Дело ЛТД", 1994
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Банки и реальность
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
ISBN, Ціна 5-86461-147-6: 1040000.00 крб
УДК : 336.71
ББК : 65.262.10 + 65.050.24
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): банківський маркетинг--теория маркетинга--теорія маркетингу--виды маркетинговой деятельности--види маркетингової діяльності--товар--рынок банковских услуг--ринок банковських послуг--цена и прибыль--ціна і прибуток--маркетинговая информация--маркетингова інформація--планирование маркетинга--планування маркетингу--организация маркетинга--організація маркетингу--маркетинговый контроль--маркетинговий контроль--перший рівень маркетинга--другий рівень маркетинга--первый уровень маркетинга--второй уровень маркетинга--принципы компьютеризации банков--принципи комп'ютерізації банків
Анотація: Рассмотрена теория банковского маркетинга, история его развития. Проанализированы основные аспекты функционирования рынка банковских услуг в условиях активной маркетинговой политики.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)