Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=товаропросування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Дудяк Р.П., Липчук В.В., Микитюк В.М., Мельник С.І.
Назва : Маркетинг : навч. посібник . -Вид. 2-ге випр. і допов.
Вихідні дані : Житомир: Волинь, 2003
Кільк.характеристики :320 с.: табл.
Колективи : Державний агроекологічний університет
Примітки : Л-ра: с. 316-318
ISBN, Ціна 966-690-029-7: 18.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339(075.8)/К63
Автор(и) : Апопій В. В., Бабенко С. Г., Гончарук Я. Г., Антонюк Я. М.
Назва : Комерційна діяльність : підручник . -Вид. 2-ге, переробл. і допов.
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :558 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 550-553. - Предм. покажч.: с. 554-558
ISBN, Ціна 978-966-346-329-2: 99.00, 93.00, грн
УДК : 339(075.8)
ББК : 65.421.7я73
Предметні рубрики: Комерційна діяльність-- Торгівля
Географіч. рубрики:
Анотація: Сучасні теоретичні знання про комерційну діяльність і узагнальнений досвід її організації в сфері товарного обігу.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Економіка та держава -2016р.,N 12
Цікаві статті :
Гайдуцький П. І. Статистика проти імперського егоїзму/ П. І. Гайдуцький (стр.4-7)
Омельчук В. О. Житлова політика в Канаді в сфері доступного та соціального житла/ В. О. Омельчук (стр.8-12)
Юрченко Ю. Ю. Механізм адаптації закордонного досвіду туристичної діяльності в економіку України/ Ю. Ю. Юрченко (стр.13-18)
Диба М. І. Концентрація та централізація капіталу в інноваційній діяльності/ М. І. Диба, Є. С. Осадчий, К. М. Суторміна (стр.19-22)
Моторнюк У. І. Соціальна політика як необхідна умова функціонування соціальної держави/ У. І. Моторнюк (стр.23-26)
Кожухова Т. В. Фінансування пріоритетних сфер сталого розвитку: стан і тенденції мобілізації національних державних ресурсів країн, що розвиваються/ Т. В. Кожухова (стр.27-31)
Зубков Р. С. Сучасний стан та особливості інвестиційно-інноваційної діяльності підприємств Причорноморського регіону України/ Р. С. Зубков (стр.32-33)
Марков Б. М. Фактори впливу на формування та розвиток товаропросування продовольчих товарів/ Б. М. Марков (стр.34-38)
Марценюк Л. В. Маркетингові дослідження щодо визначення обсягів туристичних перевезень залізничним транспортом/ Л. В. Марценюк (стр.39-46)
Снігур Х. А. Холістична модель управління персоналом/ Х. А. Снігур (стр.47-50)
Лебеденко О. В. Відтворення трудових ресурсів в аграрних підприємствах/ О. В. Лебеденко (стр.51-54)
Михайлов М. Г. Формування організаційно-економічних засад розвитку матеріально-технічної бази аграрних підприємств/ М. Г. Михайлов (стр.55-58)
Гусейнова Н. Ю. Способы анализа логической стратегии сбытовой деятельности предприятий/ Н. Ю. Гусейнова (стр.59-64)
Салига К. С. Покращення фінансового стану підприємств шляхом управління дебіторською заборгованістю/ К. С. Салига, Ю. В. Нестеренко (стр.65-67)
Черевко О. В. Основні фактори впливу на продовольчу безпеку регіону як основу національної безпеки/ О. В. Черевко, О. В. Яковенко (стр.68-71)
Скоробогатова Н. Є. Удосконалення механізму фінансового співробітництва між Україною та ЄС/ Н. Є. Скоробогатова, Н. М. Балєва (стр.72-77)
Діденко Є. О. Бізнес-планування та його роль у стратегічному управлінні підприємством/ Є. О. Діденко, Б. С. Нянчур (стр.78-81)
Корнілова О. М. Теоретико-методологічні основи визначення якості освіти вищих навчальних закладів України/ О. М. Корнілова, Ю. О. Огороднік (стр.82-85)
Кудрявська Н. В. Фінансово-економічні та правові основи діяльності страхових посередників/ Н. В. Кудрявська (стр.86-89)
Паламаренко Я. В. Виробництво біоетанолу як складової стратегічного розвитку спиртової промисловості України/ Я. В. Паламаренко (стр.90-93)
Тищенко Д. О. Теоретичні підходи до цілей державного регулювання страхового ринку/ Д. О. Тищенко (стр.94-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марков Б. М.
Назва : Фактори впливу на формування та розвиток товаропросування продовольчих товарів
Місце публікування : Економіка та держава. - 2016. - N 12. - С. 34-38 (Шифр etde/2016/12)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Продовольчі товари-- Фактори формування --Україна
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.13.021(075.8)/К77
Автор(и) : Крамченко, Любов Іванівна
Назва : Статистика ринку товарів і послуг : навч. посіб. . -2-е вид., випр. та допов.
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2018
Кільк.характеристики :294, [2] с.: рис., табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Різночитання назви :Загл. обкл.: Статистика ринку товарів та послуг
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-7827-91-7: 180.00 грн
УДК : 339.13.021(075.8)
ББК : 65.291.82
Предметні рубрики: Ринкова економіка-- Товари-- Послуги
Послуги-- Ринок-- Статистика
Товари-- Ринок-- Статистика
Географіч. рубрики:
Анотація: Систематизовані теоретичні знання та узагальнено досвід з методології статистичного аналізу товарного ринку.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М27
Автор(и) : Липчук В. В., Дудяк Р. П., Бугіль С. Я., Янишин Я. С.
Назва : Маркетинг : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2018
Кільк.характеристики :455, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-574-053-8: 280.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.241я73 + 65.291.3я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Послуги
Ринкова економіка-- Торгова інфраструктура
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функції маркетингу--ринкова атрибутика товарів--маркетинг послуг--ринок нових товарів--цінова політика--система товаропросування--маркетинг торговельної струтури--маркетинг комунікацій--маркетингове дослідження--аналіз ринкової ситуації--сегментація ринку--управління маркетингом--маркетингове планування--міжнародний маркетинг
Анотація: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)