Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торговельна марка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Дідківська Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі/Л. Дідківська // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.30-35
2.

Бородкіна Н. О. Маркетинг/Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - 2007
3.

Фордзюн Ю. І. Основи інтелектуальної власності/ Ю. І. Фордзюн, В. М. Кабацій. - 2012
4.

Фролова Л. В. Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії/Л. В. Фролова, А. О. Наторіна // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 2.-С.469-474
5.

Рассомахіна О. А. Положення міжнародних договорів щодо підстав для відмови у наданні правової охорони описовим позначенням/О. А. Рассомахіна // Часопис Київського університету права. -К.:Київський ун-т права НАН України, 2017,N N 1.-С.243-248
6.

Дахно І. Про нові об'єкти інтелектуальної власності/І. Дахно // Інтелектуальна власність в Україні. -Київ:Аспект-2003, 2020,N N 8.-С.60-62
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)