Пошуковий запит: <.>K=українське суспільство<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Козловець М. А. Соціокультурні, соціально-економічні та геополітичні детермінанти міграційних процесів у сучасному українському суспільстві/М. А. Козловець, О. М. Білобровець, Т. В. Краснобока // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філологічні науки. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2022,N N 1 (91).-С.30-40
|
>2.
| <30=тридцять> років Незалежності України: наукове осмислення/М-во культури та інформ. політики України, Нац. іст. б-ка України, Ін-т історії України, Укр. ін-т книги. - 2021
|
>3.
| Гордійчук О. О. Етногенез та основні риси української ментальності: соціально-філософський контекст/О. О. Гордійчук // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філософські науки. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021,N N 2(90).-С.52-62
|
>4.
| Петрушина Т. Соціологічний вимір економічної ґлобалізації: світові тренди та українські реалії/Т. Петрушина // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 3.-С.51-79
|
>5.
| Степаненко В. Демократія в Україні: шанси чи ризики?/В. Степаненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.167-170
|
>6.
| Макеєв С. До виправдання популізму/С. Макеєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.159-164
|
>7.
| Резнік О. Суб’єкти громадянських практик як підґрунтя демократичного транзиту України/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.5-22
|
>8.
| Бекешкіна І. Громадянське суспільство як гарант демократії/І. Бекешкіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.148-151
|
>9.
| Головаха Є. Ризикоутворювальні феномени сучасної української демократії/Є. Головаха // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.152-155
|
>10.
| Толстих Н. Соціальне самопочуття працюючих бідних у сучасній Україні/Н. Толстих // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 4.-С.182-183
|
>11.
| Бойко Н. Реформи електронного урядування держави та ризики втрати довіри до влади/Н. Бойко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 4.-С.178-180
|
>12.
| Шокало О. Родина - першоклітина збірної цілісності народу/Олександр Шокало // Наука і суспільство. -К.:Укр. Центр духов. культури, 2020,N N 9/10.-С.2-18
|
>13.
| Доценко Л. Л. Методика вивчення курсу "Громадянська освіта"/Л. Л. Доценко // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2020,N N 7/9.-С.19-24
|
>14.
| Гринів О. Від національного державотворення до українофобства/Олег Гринів // Наука і суспільство. -К.:Укр. Центр духов. культури, 2020,N N 9/10.-С.39-43
|
>15.
| Костенко Н. "Цифрові ризики" соціальних комунікацій/Н. Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 4.-С.165-166
|
>16.
| Ручка А. О. Способи розпізнавання соціальних проблем і ризиків/А. О. Ручка // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 4.-С.175-176
|
>17.
| Чепурко Г. Роль держави у формуванні відповідального суспільства/Г. Чепурко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.20-25
|
>18.
| Сапелкін Ю. Відповідальність держави/Ю. Сапелкін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.31-36
|
>19.
| Резнік В. Динаміка соціальної відповідальності проросійськи та проєвропейськи зорієнтованих громадян України у 2013-2018 роках/В. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.36-45
|
>20.
| Вишняк О. Політична відповідальність органів держави: напрями дослідження/О. Вишняк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.19-20
|
|
|