Пошуковий запит: <.>K=українське суспільство<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Шульга М. Що таке соцієтально відповідальне суспільство?/М. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.6-10
|
>2.
| Шульга М. Чим може скінчитися суспільна напруженість?/М. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2017,N N 4.-С.223-226
|
>3.
| Костенко Н. "Цифрові ризики" соціальних комунікацій/Н. Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 4.-С.165-166
|
>4.
| Українська політична нація: генеза, стан, перспективи/В. С. Крисаченко та ін. ; редкол.: В. Ю.Барков, О. С. Власюк, М. Т. Степико] ; за ред. В. С. Крисаченка. - 2004
|
>5.
| Україна: минуле, сучасне, майбутнє/Житомир. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - 2001
|
>6.
| Україна на шляху до Європи/упоряд.: Володимир Шкляр, Андрій Юричко. - 2006
|
>7.
| Сирота М. Д. Україна в геополітичному просторі третього тисячоліття/Михайло Сирота. - 2007
|
>8.
| <30=тридцять> років Незалежності України: наукове осмислення/М-во культури та інформ. політики України, Нац. іст. б-ка України, Ін-т історії України, Укр. ін-т книги. - 2021
|
>9.
| Бебик В. "Третя республіка": державний устрій та ідеологія/В. Бебик, О. Самойленко, Н. Трач // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 4.-С.3-13
|
>10.
| Балабанова Н. В. Суспільство знань та інновацій: шлях до майбутнього України/Наталія Балабанова. - 2005
|
>11.
| Злобіна О. Суспільні рухи в сучасному соціально-політичному контексті України/О. Злобіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.14-18
|
>12.
| Резнік О. Суб’єкти громадянських практик як підґрунтя демократичного транзиту України/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.5-22
|
>13.
| Стратегічні пріоритети - 2011г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>14.
| Ручка А. О. Способи розпізнавання соціальних проблем і ризиків/А. О. Ручка // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 4.-С.175-176
|
>15.
| Петрушина Т. Соціологічний вимір економічної ґлобалізації: світові тренди та українські реалії/Т. Петрушина // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 3.-С.51-79
|
>16.
| Козловець М. А. Соціокультурні, соціально-економічні та геополітичні детермінанти міграційних процесів у сучасному українському суспільстві/М. А. Козловець, О. М. Білобровець, Т. В. Краснобока // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філологічні науки. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2022,N N 1 (91).-С.30-40
|
>17.
| Таранюк Г. Соціокультурні трансформації охорони здоров'я в Україні/Г. Таранюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2013,N N 1.-С.95-116
|
>18.
| Толстих Н. Соціальне самопочуття працюючих бідних у сучасній Україні/Н. Толстих // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 4.-С.182-183
|
>19.
| Мартинова І. С. Словник історичних термінів і понять/[І. С. Мартинова]. - 2011
|
>20.
| Середній клас в Україні: уявлення і реалії/[А. Рачок та ін. ; ред. Є. Вінницька]. - [2016?]
|
|
|