Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=українське суспільство<.>
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-64 
1.

Єрмолаєв А. В. Від стратегічних досліджень - до інтелектуального менеджменту/А. В. Єрмолаєв // Стратегічні пріоритети. -К.:НІСД, 2012,N N 1.-С.5-8
2.

Антонова О. Р. Основні тенденції розвитку сімейної політики в Україні за участю держави і громадськості/О. Р. Антонова // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. -К.:НАДУ при президентові України, 2017,N N 1.-С.91-96
3.

Арсеєнко А. Камо грядеши, Україно, у XXI столітті?/А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2017,N N 1.-С.30-33
4.

Балабанова Н. В. Суспільство знань та інновацій: шлях до майбутнього України/Наталія Балабанова. - 2005
5.

Бебик В. "Третя республіка": державний устрій та ідеологія/В. Бебик, О. Самойленко, Н. Трач // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 4.-С.3-13
6.

Бевзенко Л. Громадянський волонтерський рух в Україні: соціальна база довіри та підтримки/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.45-52
7.

Бекешкіна І. Громадянське суспільство як гарант демократії/І. Бекешкіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.148-151
8.

Бойко Н. Е-реформування - позитивний поштовх до перетворень суспільтствіа/Н. Бойко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2017,N N 1.-С.44-46
9.

Бойко Н. Реформи електронного урядування держави та ризики втрати довіри до влади/Н. Бойко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 4.-С.178-180
10.

Бурлачук В. Ф. Привид свободи. Доля демократичних інститутів в Україні/В. Ф. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2018,N N 2.-С.185-203
11.

Вишняк О. Політична відповідальність органів держави: напрями дослідження/О. Вишняк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.19-20
12.

Герус О. Дискурс-аналіз комерційної реклами в контексті дослідження практик споживання/О. Герус // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2018,N N 2.-С.142-164
13.

Головаха Є. Ризикоутворювальні феномени сучасної української демократії/Є. Головаха // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.152-155
14.

Гордійчук О. О. Етногенез та основні риси української ментальності: соціально-філософський контекст/О. О. Гордійчук // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філософські науки. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021,N N 2(90).-С.52-62
15.

Гранчак Т. Інформаційно-аналітичний супровід управлінських рішень з реалізації державної етнонаціональної політики/Т. Гранчак // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -К.:НБУВ, 2009. т.Вип. 23.-С.135-155
16.

Гринів О. Від національного державотворення до українофобства/Олег Гринів // Наука і суспільство. -К.:Укр. Центр духов. культури, 2020,N N 9/10.-С.39-43
17.

Дембіцький С. Ворожість і міжособистісна сензитивність як характеристики спілкування про політику: кейс України/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 4.-С.34-39
18.

Доценко Л. Л. Методика вивчення курсу "Громадянська освіта"/Л. Л. Доценко // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2020,N N 7/9.-С.19-24
19.

Здіорук С. І. Пріоритети і перспективи гуманітарної політики Української Держави/С. І. Здіорук, М. Т. Степико // Стратегічні пріоритети. -К.:НІСД, 2011,N N 2.-С.37-48
20.

Злобіна О. Суспільні рухи в сучасному соціально-політичному контексті України/О. Злобіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.14-18
 1-20    21-40   41-60   61-64 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)