Пошуковий запит: <.>K=українське суспільство<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Гранчак Т. Інформаційно-аналітичний супровід управлінських рішень з реалізації державної етнонаціональної політики/Т. Гранчак // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -К.:НБУВ, 2009. т.Вип. 23.-С.135-155
|
>2.
| Гринів О. Від національного державотворення до українофобства/Олег Гринів // Наука і суспільство. -К.:Укр. Центр духов. культури, 2020,N N 9/10.-С.39-43
|
>3.
| Єрмолаєв А. В. Від стратегічних досліджень - до інтелектуального менеджменту/А. В. Єрмолаєв // Стратегічні пріоритети. -К.:НІСД, 2012,N N 1.-С.5-8
|
>4.
| Сапелкін Ю. Відповідальність держави/Ю. Сапелкін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.31-36
|
>5.
| Дембіцький С. Ворожість і міжособистісна сензитивність як характеристики спілкування про політику: кейс України/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 4.-С.34-39
|
>6.
| Федулова Л. Вплив глобальних мегатрендів на розвиток науки "Державне управління"/Л. Федулова // Збірник наукових праць Національної академії державного управління при Президентові України. -К.:НАДУ при Президентові України, 2019,N N 1.-С.12-22
|
>7.
| Скиба В. Й. Вступ до політології. Екскурс в історію правничо-політичної думки/В. Й. Скиба, В. П. Горбатенко, В. В. Туренко ; за заг. ред. В. Й. Скиби. - 1996
|
>8.
| Бекешкіна І. Громадянське суспільство як гарант демократії/І. Бекешкіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.148-151
|
>9.
| Бевзенко Л. Громадянський волонтерський рух в Україні: соціальна база довіри та підтримки/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.45-52
|
>10.
| Степаненко В. Демократія в Україні: шанси чи ризики?/В. Степаненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.167-170
|
>11.
| Предборський В. А. Детінізація економіки у контексті трансформаційних процесів. Питання теорії та методології/В. А. Предборський. - 2005
|
>12.
| Резнік В. Динаміка соціальної відповідальності проросійськи та проєвропейськи зорієнтованих громадян України у 2013-2018 роках/В. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 2.-С.36-45
|
>13.
| Герус О. Дискурс-аналіз комерційної реклами в контексті дослідження практик споживання/О. Герус // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2018,N N 2.-С.142-164
|
>14.
| Макеєв С. До виправдання популізму/С. Макеєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 1.-С.159-164
|
>15.
| Бойко Н. Е-реформування - позитивний поштовх до перетворень суспільтствіа/Н. Бойко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2017,N N 1.-С.44-46
|
>16.
| Сіренко А. Еволюція концепції інтелектуальної еліти в ранньому конфуціанстві в еппохи чжоу, хань, суй, тан і сун/Артур Сіренко // Українська Родина. -К.:Біленька С. В., 2019,N N 2.-С.18-19
|
>17.
| Гордійчук О. О. Етногенез та основні риси української ментальності: соціально-філософський контекст/О. О. Гордійчук // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філософські науки. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021,N N 2(90).-С.52-62
|
>18.
| Петрос О. М. Завдання держави як гаранта забезпечення соціальних і гуманітарних прав людини в умовах сучасних викликів/О. М. Петрос // Збірник наукових праць Національної академії державного управління при Президентові України. -К.:НАДУ при Президентові України, 2017,N N 1.-С.118-134
|
>19.
| Князєва О. Загальні тенденції інституційної довіри в сучасному українському соціумі: перезавантаження методології/О. Князєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 4.-С.28-31
|
>20.
| Кравченко В. І. Звільнення від "Малоросійства"/Валерій Кравченко. - 2017
|
|
|