Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управление выбором стратегий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.632.4(477)/П78
Автор(и) : Бистряков І. К., Біловодська О. А., Божкова В. В., Боронос В. Г.
Назва : Проблеми управління інноваційним підприємництвом екологічного спрямування : монографія
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2013
Кільк.характеристики :511, [1] с.: табл., граф.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія наук України, Сумський державний університет, Науково-дослідний інститут економіки розвитку
Примітки : Відом. про авт.: с. 508-511. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-680-384-2: 125.00 грн
УДК : 330.632.4(477)
ББК : 65.9(4УКР)28-2
Предметні рубрики: Інноваційне підприємництво-- Управління-- Екологічна економіка
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологізація інноваційного розвитку--экологизация инновационного развития--інноваційні процеси--инновационные процессы--ефект самоорганізації систем--эффект самоорганизации систем--оцінка потенціалу фірми--оценка потенциала фирмы--екологічне підприємництво--экологическое предпринимательство--креативні інноваційні механізми--креативные инновационные механизмы--мотиваційний потенціал екологізації--мотивационный потенциал экологизации--мета інноваційної діяльності--цель инновационной деятельности--інноваційна політика--инновационная политика--регіональний соціально-еколого-економічний аналіз--региональный социально-эколого-экономический анализ--оцінка екологічних витрат--оценка экологических затрат--фінансові інструменти екологізації--финансовые инструменты экологизации--маркетинг екологічно спрямованої діяльності--маркетинг экологически направленной деятельности--системи екологічного управління--системы экологического управления--ринок екологічних інновацій--рынок экологических инноваций--екологічна продукція--экологическая продукция--раціональна стратегія управління--рациональная стратегия управления--управління вибором стратегій--управление выбором стратегий--екологічно спрямовані інновації--экологически направленные инновации--екодизайн--экодизайн--енергоефективність--энергоэффективность--вторинна переробка нафтопродуктів--вторичная переработка нефтепродуктов
Анотація: Методологічні та теоретико-методичні проблеми управління інноваційним підприємництвом екологічного спрямування вітчизняної економіки.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.012.4(477)/І-44
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович, Пересадько, Галина Олександрівна
Назва : Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації : монографія
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2013
Кільк.характеристики :327, [1] с.: табл., рис.
Примітки : Л-ра: с. 239-254. - Дод.: с. 255-327
ISBN, Ціна 978-966-680-498-6: 85.00 грн
УДК : 658.012.4(477)
ББК : 65.9(4УКР)29
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління товарною політикою--управление товарной политикой--сучасне підприємство--современное предприятие--планування виробничої діяльності--планирование производственной деятельности--планування фінансової діяльності--планирование финансовой деятельности--ринкові можливості--рыночные возможности--цілі диверсифікації діяльності--цели диверсификации деятельности--діяльність суб'єктів ринку--деятельность субъектов рынка--фактори зовнішнього середовища--факторы внешней среды--стратегічний менеджмент підприємства--стратегический менеджмент предприятия--управління вибором стратегій--управление выбором стратегий--моделювання механізму управління стратегіями--моделирование механизма управления стратегиями--структури бізнес-портфелів--структуры бизнес-портфелей--ефективність вибору стратегій--эффективность выбора стратегий--прийняття управлінських рішень--принятие управленческих решений
Анотація: Теоретико-методологічні та методичні проблеми управління маркетинговою товарною політикою промислових підприємств.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)