Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управление сбытом<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б 20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Балабаниць А.В.
Назва : Маркетинговий аудит системи збуту : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Професіонал, 2004
Кільк.характеристики :224 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 215-220
ISBN, Ціна 966-8556-29-1: 027.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-5я73
Предметні рубрики: Економіка підприємств
Економіка торговельного підприємтсва
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність, зміст і умови маркетингового аудиту системи збуту торговельного підприємства, що забезпечують його стратегічну спрямованість.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.511(083.92)/B97
Автор(и) : Burton, E. James, Bragg, Steven M.
Назва : Sales and Operations for Your Small Business
Вихідні дані : New York; Chichester; Weinheim: John Wiley & Sons, 2001
Кільк.характеристики :265 p.
Примітки : Ind.: p. 257-265. - "ІРЦ Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-471-39704-0: 055.00 грн
УДК : 005.511(083.92)
ББК : 65.050.214 + 65.09
Предметні рубрики: Менеджмент
Малий бізнес-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Here is detailed information on how to plan for and integrate departments, analyze markets, forecast sales, set pricing levels, manage inventories, outsource selected functions, and much more.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339:005(075)/S16
Автор(и) : Churchill, Gilbert, Ford, Neil, Walker, Orville, Johnston, Mark, Tanner, John
Назва : Sales Force Management . -6th ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 2000
Кільк.характеристики :XXIV, 727 p.: ill.
Серія: The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing
Примітки : Ind.: p. 713-727. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-07-027555-6: 045.00 грн
УДК : 339:005(075)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Торгівля-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: But it would also do little to help students understand how a sales manager might perform his or her job most effectively.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005(075.8)/О-75
Автор(и) : Осовська, Галина Василівна, Осовський, Олег Антонович
Назва : Менеджмент організацій : підручник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :677, [1] с.: табл., рис.
Примітки : Глосарій: с. 654-664. - Л-ра: с. 665-677
ISBN, Ціна 978-966-351-292-1: 120.00, 60.00, грн
УДК : 005(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Менеджмент-- Організації
Географіч. рубрики:
Анотація: Особливості системного управління організацією, конкурентної політики організацї та її діагностики.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658/Л44
Автор(и) : Лемберт, Том
Назва : Ключові проблеми керівника. 50 перевірених способів вирішення проблем
Паралельн. назви :Key Management Solutions. 50 leadind adge solutions to executive challenge
Вихідні дані : К.: Всеувито; К.: Наук. думка, 2001
Кільк.характеристики :303 с.: мал., табл.
Серія: УСЕ про менеджмент
Примітки : Л-ра: с. 299-300. - Дод.: с. 297-298. - Покажч.: с. 301-303
ISBN, Ціна 966-00-0694-2: 19.00 грн
УДК : 658
ББК : 65.050.214
Предметні рубрики: Менеджмент-- Керівники
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проблеми менеджменту--проблемы менеджмента--переоцінка попиту--переоценка спроса--недооцінка конкуренції--недооценка конкуренции--первантаження потужностей--перегрузка мощностей--неефективна реклама--неэффективная реклама--призупинення темпів продажу--приостановка темпов продажи--мотивація працівників--мотивация сотрудников--прийняття рішень--принятие решений--менеджмент фінансів--менеджмент финансов--управління збутом--управление сбытом--ризики--риски--культурні зміни--культурные изменения--тренінг--треннинг--стратегічне планування--стратегическое планирование--оперативне планування--оперативное планирование--проектні команди--проектные команды--моделі керівництва--модели руководства
Анотація: Основні проблеми менеджменту та ефективні методи їх усунення.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(2)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.47/У-67
Назва : Управленческий консультант. Настольная книга руководителя
Вихідні дані : Б.м., 2005
Кільк.характеристики :382 с.: граф., портр., табл.
ISBN, Ціна 966-96302-4-Х: 25.00 грн
УДК : 330.47
ББК : 65.050.253
Предметні рубрики: Управління-- Керівник
Географіч. рубрики:
Анотація: Рассмотрены методы управленческого консультирования, особое внимание уделено рынку консалтинговых услуг и упрапвлению проектами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(076)/О-75
Автор(и) : Котлер, Филип, Армстронг , Гари, Сондерс, Джон, Вонг, Вероника
Назва : Основы маркетинга : пер. с англ. . -2-е европ. изд.
Паралельн. назви :Principles of marketing
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2002
Кільк.характеристики :944 с.: рис., табл.
Примітки : Предм. указ.: с. 936-943
ISBN, Ціна 5-8459-0088-3: 32.12 грн
УДК : 339.138(076)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління-- Ринок --США
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление--этика маркетинга--етика маркетинга--стратегическое планирование маркетинга--стратегічне планування маркетинга--маркетинговая среда--маркетингове середовище--глобальный рынок--глобальний ринок--покупательское поведение--поведінка покупця--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--сегментирование--сегментування--выбор целевых рынков--вибір цільових ринків--позиционирование--позиціювання--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--стратегии маркетинга--стратегії маркетингу--маркетинг услуг--маркетинг послуг--ценообразование--ціноутворення--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--управление сбытом--управління збутом--управление каналами распределения--управління каналами розподілу
Анотація: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)