Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управління маркетингом<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24я73/С42
Автор(и) : Скибінський, Станіслав Володимирович
Назва : Маркетинг : підручник. Ч. 1
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2005
Кільк.характеристики :568 с.: рис., табл.
Колективи : Львівська комерційна академія, Київський національний економічний університет
Примітки : Бібліогр.: с. 559-565
ISBN, Ціна 966-574-753-3: 072.00, 066.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Економічне прогнозування
Географіч. рубрики:
Анотація: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Є-41
Автор(и) : Єжова Л.Ф.
Назва : Інформаційний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2002
Кільк.характеристики :560 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 483-489
ISBN, Ціна 966-574-349-X: 052.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.9(2)253я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Особливості маркетингу в інформаційному виробництві, на інформаційному ринку, проблеми ціноутворення і конкурентної боротьби.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Косіюк В.П.
Назва : Організаційно- економічні засади маркетингового управління на підприємствах АПК
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 9. - С. 88-91 (Шифр apek/2007/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка та управління підприємствами
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Г11
Автор(и) : Гірченко, Тетяна Дмитрівна, Дубовик, Олена Вікторівна
Назва : Маркетинг
Вихідні дані : Київ: ІНКОС, 2007
Кільк.характеристики :255 с
ISBN, Ціна 966-8347-46-3: 37.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Дудяк Р.П., Липчук В.В., Микитюк В.М., Мельник С.І.
Назва : Маркетинг : навч. посібник . -Вид. 2-ге випр. і допов.
Вихідні дані : Житомир: Волинь, 2003
Кільк.характеристики :320 с.: табл.
Колективи : Державний агроекологічний університет
Примітки : Л-ра: с. 316-318
ISBN, Ціна 966-690-029-7: 18.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Є78
Автор(и) : Єрмошенко, Микола Миколайович
Назва : Маркетинговий менеджмент. Marketing management : навч. посібник
Вихідні дані : К.: НАУ, 2001
Кільк.характеристики :204 с.: іл.
Колективи : Національна академія управління
Примітки : Л-ра: с. 203-204
ISBN, Ціна 966-95193-2-2: 12.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Стратегічний менеджмент
Маркетинг
Анотація: Викладено теоретичні, методологічні , методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Ц58
Автор(и) : Циганкова, Тетяна Михайлівна
Назва : Управління міжнародним маркетингом : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2001
Кільк.характеристики :132 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет
Примітки : Л-ра в кінці ст.
ISBN, Ціна 966-574-236-1: 16.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління маркетингом--управление маркетингом--операціі міжнародного маркетингу--операции международного маркетингу--компетентність--компетентность--стандартні вимоги до менеджера--стандартные требования к менеджеру--обов'язки менеджера--обязанности менеджера--міжнародна діяльность--международная деятельность--система маркетингової інформації--система маркетинговой информации--міжнародна маркетингова стратегія--международная маркетинговая стратегия--міжнародне маркетингове планування--международное маркетинговое планирование--організація і контроль --организация и контроль
Анотація: Систематизований виклад теоретико-методологічних та практичних питань управління міжнародною маркетинговою діяльністю.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/Г94
Автор(и) : Гуменник, Володимир Ілліч, Копчак, Юрій Степанович, Кондур, Оксана Созонтівна
Назва : Менеджмент організацій : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2012
Кільк.характеристики :503, [1] с.: табл.
Серія: Вища освіта XXI століття
Примітки : Корот. термін. слов.: с. 400-451. - Тести: с. 452-503. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-346-731-3: 95.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Мененджмент-- Організації
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий цикл організації--жизненный цикл организации--управління маркетингом--управление маркетингом--маркетинговий менеджмент--маркетинговый менеджмент--функції організації--функции организации--конкурентоспроможність організції--конкурентоспособность организации--соціальне управління--социальное управление--соціальне партнерство--социальное партнерство--фінансовий менеджмент--финансовый менеджмент--теорії ризику--теории рисков--антикризовий процес--антикризисный процесс--оргапнізаційні структури управління--организационные структуры управления--діагностика управління--диагностика управления--управління за результатами--управление по результатам--консалтингові процедури--консалтинговые процедуры--корпоративний менеджмент--корпоративный менеджмент
Анотація: Менеджмент, його функції, принципи і методи управління; основи вироблення та ухвалення рішень в управлінні різними підсистемами організаціїї; методи керування виробничими процесами.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48:339.138(07/Х72-340565
Автор(и) : Холловей, Дж. Кристофер
Назва : Туристический маркетинг . -4-е изд.
Паралельн. назви :Marketing for Tourism
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :575, [1] с.: рис., табл., фото
Примітки : Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575
ISBN, Ціна 978-966-346-507-4: 95.00 грн
УДК : 338.48:339.138(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметні рубрики: Туристична діяльність-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П37
Автор(и) : Овєчкіна, Олена Андріївна, Солоха, Дмитро Володимирович, Іванова, Катерина Віталіївна, Морєва, Вікторія Володимирівна
Назва : Планування маркетингу : навч. посібник . -2-ге вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2013
Кільк.характеристики :349, [3] с.: табл., граф.
Примітки : Л-ра: с. 316-322. - Глосарій: с. 323-349
ISBN, Ціна 978-617-673-202-0: 76.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Планування
Географіч. рубрики:
Анотація: Висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку підприємства.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П18
Автор(и) : Парсяк, Володимир Никифорович
Назва : Маркетинг: сучасна концепція та технології : підручник
Вихідні дані : Херсон: ОЛДІ -ПЛЮС, 2015
Кільк.характеристики :324[2] с.: іл., табл.
Серія: До 50-річчя економічної освіти на Миколаївщині
Примітки : Дод.: с. 289-319. - Л-ра: с. 320-324
ISBN, Ціна 978-966-289-050-1: 185.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.9
Предметні рубрики: Маркетинг
Економічна теорія
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорїі маркетингу--теории маркетинга--державне регулювання маркетингу--государственное регулирование маркетинга--управління маркетингом--управление маркетингом--планування маркетингу--планирование маркетинга--маркетинг підприємства--маркетинг предприятия--контроль маркетингу--контроль маркетинга--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--дослідження середовища маркетингу--исследования среды маркетинга--дослідження ринку--исследования рынка--дослідження товару--исследования товара--дослідження покупців--исследование покупателей--дослідження підприємства--исследования предприятия--інструменти маркетингу--инструменты маркетинга--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингова політика розподілу--маркетинговая политика распределения--інтернет-комерція--интернет-коммерция--реклама в стимулюванні збуту--реклама в стимулировании сбыта
Анотація: Теоретичні положення та прикладні методжики маркетингу з використанням базових концепцій і понять відповідно державного освітнього стандарту.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(73)/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Основы маркетинга
Паралельн. назви :Marketing essentials
Вихідні дані : М.: Прогресс, 1992
Кільк.характеристики :736 с.: табл.
Примітки : Библиогр. и коммент.: с. 708-731
Ціна : 8.00 крб
УДК : 339.138(73)
ББК : 65.9(7СПО)
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Дана характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(73)/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Управление маркетингом
Вихідні дані : М.: Экономика, 1980
Кільк.характеристики :224 с.: граф., табл.
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
Ціна : 1.30 р.
УДК : 339.138(73)
ББК : 65.050.24(7СПО)
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Рассмотрены управленческие аспекты маркетинга, стратегия организации маркетинга, политика сбыта и др.
Примірники : всього : АБ(1), ФОНД(1)
Вільні : АБ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Основы маркетинга
Паралельн. назви :Marketing Essentials
Вихідні дані : М.: Ростинтэр, 1996
Кільк.характеристики :704 с.: ил.
Примітки : Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694
ISBN, Ціна 5-87484-025-7: 16.10 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации.
Примірники : всього : ЧЗ(1), АБ(2), ФОНД(2)
Вільні : ЧЗ(1), АБ(2), ФОНД(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075)/Л88
Автор(и) : Липчук, Василь Васильович, Дудяк, Роман Петрович, Бугіль, Світлана Ярославівна
Назва : Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посібник . -3-тє вид., допов. і випр.
Вихідні дані : Л.: Магнолія плюс, 2005
Кільк.характеристики :288 с.: іл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Термін. слов.: с. 281-285. - Бібліогр.: с. 286-287. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 966-8340-01-9: 28.00 грн
УДК : 339.138(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.47:[658.8:656/А42-449884
Автор(и) : Аксьонов, Іван Михайлович, Копитко, Василь Іванович
Назва : Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2018
Кільк.характеристики :336, [4] с.: рис., табл.
Колективи : Дніпропетровський національний університет залізничого транспорту ім. академіка В. Лазаряна
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 329-333. - Дод.: с. 334-336
ISBN, Ціна 978-966-418-205-5: 230.00 грн
УДК : 338.47:[658.8:656.07](477)
ББК : 65.9(4УКР)37
Предметні рубрики: Транспорт-- Маркетинг-- Послуги --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток маркетингу--ринок транспортних послуг--інструменти маркетингу--нормативно-правова база маркетингу--маркетингові дослідження--аналіз ринку транспортних послуг--дослідження транспортних послуг--формування попиту--конкурентоспроможність транспортних послуг--кон'юктура ринку транспортних послуг--сегментація ринку транспортних послуг--управління маркетингом--маркетингова цінова політика--комунікаційна політика --ефективність маркетингових заходів --показники комерційної ефективності
Анотація: Транспортний ринок його аспекти, суб'єкти, об'єкти, інструменти, описано фактори, цілі та функції маркетингу на ринку транспортних послуг.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М27
Автор(и) : Липчук В. В., Дудяк Р. П., Бугіль С. Я., Янишин Я. С.
Назва : Маркетинг : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2018
Кільк.характеристики :455, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-574-053-8: 280.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.241я73 + 65.291.3я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Послуги
Ринкова економіка-- Торгова інфраструктура
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функції маркетингу--ринкова атрибутика товарів--маркетинг послуг--ринок нових товарів--цінова політика--система товаропросування--маркетинг торговельної струтури--маркетинг комунікацій--маркетингове дослідження--аналіз ринкової ситуації--сегментація ринку--управління маркетингом--маркетингове планування--міжнародний маркетинг
Анотація: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24я73/Щ61
Автор(и) : Щербань, Володимир Михайлович
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: ЦУЛ, 2006
Кільк.характеристики :208 с.: рис.
Примітки : Л-ра: с. 170-172. - Дод.: с. 173-200
ISBN, Ціна 966-364-179-7: 21.00 грн
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Ринок (екон.)-- Маркетингові дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова товарна політика--система маркетингу--концепція маркетингу--процес розробки товарів--маркетингова цінова політика--політика управління цінами--маркетингова політика розподілу--маркетинг послуг--планування маркетингу--управління маркетингом
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингу, рекомендації з проведення маркетингових досліджень, формування конкурентоспроможного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)