Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=фирменный стиль<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 02/Б20
Автор(и) : Балашова, Елена Васильевна, Тищенко, Марина Николаевна, Ванеев, Анатолий Николаевич
Назва : Библиотечный дизайн : учеб. пособие
Вихідні дані : М.: Гардарики, 2006
Кільк.характеристики :288 с.: табл.
Примітки : Прил.: с. 199-280
ISBN, Ціна 5-8297-0203-7: 49.50 грн
УДК : 02
ББК : 78.348
Предметні рубрики: Бібліотечна справа
Географіч. рубрики:
Анотація: Специфика и основные понятия дизайна как особого вида проектировочной деятельности. Сущность библиотечного дизайна.
Примірники : всього : ВНБТ(1), ЧЗ(1), ІН(1)
Вільні : ВНБТ(1), ЧЗ(1), ІН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/Д 84
Автор(и) : Дурович, Александр Петрович
Назва : Маркетинг гостиниц и ресторанов : учеб. пособие
Вихідні дані : М.: Новое знание, 2006
Кільк.характеристики :632 с.: рис.
Серія: Экономическое образование
Примітки : Лит. в конце глав
ISBN, Ціна 5-94735-111-0: 95.00 грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.441.357я73
Предметні рубрики: Готелі
Географіч. рубрики:
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Д40
Автор(и) : Джефкінс, Френк
Назва : Реклама : практ. посібник . -2-ге укр. вид., випр. і допов.
Паралельн. назви :Advertising
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :566, [2] с.: рис., табл.
Примітки : Дод.: с. 544-565. - Л-ра: с. 545-548. - Cлов.-довід.: с. 549-562. - Покажч. термінів.: с. 563-565
ISBN, Ціна 978-966-346-459-6: 74.00 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Організація реклами, пошук ринків збуту продукції, забезпечення її просування на ринку і проведення рекламної кампанії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659:658/В57
Автор(и) : Владимирская, Анна Овсеевна, Владимирский, Петр Александрович
Назва : Как заработать на рекламе
Вихідні дані : Киев: А.С.К., 2006
Кільк.характеристики :336 с
Примітки : Лит.: с. 331-333
ISBN, Ціна 966-319-103-1: 10.50 грн
УДК : 659:658
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Данное издание повествует о практической работе в рекламе сегодня. Книга знакомит читателя с тайнами рекламы, с её возможностями, с действующими лицами и исполнителями.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/І-49
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович
Назва : Маркетингова товарна політика : підручник
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2005
Кільк.характеристики :234 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232
ISBN, Ціна 966-680-228-7: 27.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація товарів--классификация товаров--товарний асортимент--товарный ассортимент--ціна товару--цена товара--якість продукції--качество продукции--конкурентоспроможність товару--конкурентоспособность товара--імідж товару--имидж товара--товарний ринок--товарный рынок--класифікація ринків--классификация рынков--інфраструктура товарного ринку--инфраструктура товарного рынка--ринкові механізми--рыночные механизмы--ринковий попит--рыночный спрос--сегмент ринку--сегмент рынка--цільовий ринок товарів--целевой рынок товаров--товарна політика--товарная политика--розробка нового товару--разработка нового товара--товарні марки--товарные марки--фірмовий стиль--фирменный стиль--бренд--брендінг--брендинг
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 7.05:62/З-41
Автор(и) :
Назва : Збірник навчально-методичних комплексів/ М-во культ. України, Нац. акад. кер. кадрів культури і мистецтв ; [за наук. ред. Є. А. Антоновича]. Вип. 2: Фірмовий стиль : навч.-метод. комплекс для суд. спец. 6.020207 "Дизайн"
Вихідні дані : К.: НАКККіМ, 2012
Кільк.характеристики :47 с.: іл., табл.
Колективи : Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Примітки : Л-ра: с. 45-47
Ціна : 8.00 грн
УДК : 7.05:62
ББК : 30.18
Предметні рубрики: Промисловий дизайн
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): промышленный дизайн--промисловий дизайн--студенты--студенти--методические рекомендации--методичні рекомендації--фірмовий стиль--фирменный стиль
Анотація: У навчально-методичному комплексі надана інформація про фірмовий стиль.
Примірники :МИСТ(1)
Вільні : МИСТ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грицкий, Дмитрий
Назва : Нужна ли айдентика для малого бизнеса и как ее создать?
Місце публікування : Швейное Дело и Мода: всеукр. рекл.-информ. журнал. - Х.: Меркулова Н. В., 2017. - N 11. - С. 10-11: рис. (Шифр shdi/2017/11)
Предметні рубрики: Дизайн-- Стиль
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фірмовий стиль--фирменный стиль
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/Г85
Автор(и) : Гринев, Вадим Федорович
Назва : Товарно-инновационная политика предприятия : учеб. пособие
Вихідні дані : Киев: МАУП, 2004
Кільк.характеристики :160 с.: рис., табл.
Колективи : Межрегиональная академия управления персоналом
Примітки : Лит.: с. 155-156
ISBN, Ціна 966-608-302-7: 18.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)29я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Інноваційна політика-- Товарна політика
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): предприятия--инновационная политика--товарная политика--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--международные системы маркетинга инноваций--міжнародні системи маркетингу інновацій--управляющий по инновационному маркетингу--управляючий з інноваційного маркетингу--диверсификация новых товаров--диверсифікація нових товарів--разработка новых товаров--розробка нових товарів--качество продукции--якість продукції--"петля качества"--"петля якості"--риск выведения нового товара--ризик виведення нового товару--фирменный стиль--фірмовий стиль--дизайн товара--упаковка нового товара--пакування нового товару--сбыт новых товаров--збут нових товарів
Анотація: Изложены методологические основы управления товарно-инновационной политикой предприятия.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)