Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цільова аудиторія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Василенко, Валерія
Назва : Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти
Місце публікування : Вісн. Кн. палати. - К.: Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2019. - N 10. - С. 26-29 (Шифр vkpa/2019/10)
Примітки : Бібліогр.: с. 28-29
Предметні рубрики: Заклади вищої освіти-- Імідж
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж--заклад вищої освіти--зовнішній імідж--внутрішній імідж--іміджеві маркери--запити--цільова аудиторія
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Збираник Ю. В.
Назва : Принципи і особливості розвитку комунікаційної політики Європейського Союзу
Місце публікування : Інвестиціі: практика та досвід. - К.: ДКС Центр, 2018. - N 6. - С. 99-103 (Шифр iptd/2018/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Комунікація-- Політика-- Розвиток --Європейський Союз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікаційна політика--маркетингові комунікації--цільова аудиторія--канали комунікації
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)