Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цільовий ринок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Дудла І.О. Товарознавчі аспекти маркетингу/І. О. Дудла. - 2007
2.

Щербань В.М. Товарна інноваційна політика/В. М. Щербань, Л. Д. Козубенко. - 2006
3.

Маркетингова товарна політика/Є. Крикавський [и др.]. - 2008
4.

Ілляшенко С. М. Управління інноваційним розвитком/С. М. Ілляшенко. - 2005
5.

Ян В. Проведение рекламных кампаний: Стратегия. Структура. Носители/Виктор Ян. - 2003
6.

Балабанова Л. В. Стратегічний маркетинг/Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. - 2012
7.

Маркетингова товарна політика/Є. В. Крикавський [та ін.]. - 2012
8.

Карась О. Бенчмаркінг - інструмент розвитку конкурентних переваг/О. Карась // Журнал Європейської економіки. -Т.:Економічна думка, 2016. т.Том 15,N N 4.-С.468-475
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)