Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цільовий ринок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Д 81
Автор(и) : Дудла І.О.
Назва : Товарознавчі аспекти маркетингу : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :224 с.: рис., табл.
Примітки : Реком. покажч.: с. 210-213
ISBN, Ціна 978-966-364-451-6: 033.60 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42я73
Предметні рубрики: Економіка торгівлі
Товарознавство
Географіч. рубрики:
Анотація: Конкурентоспроможність, аналіз споживчого попиту населення, стандартизація та сертифікація товарів.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.341.1(075.8)/Щ 61
Автор(и) : Щербань В.М., Козубенко Л.Д.
Назва : Товарна інноваційна політика : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2006
Кільк.характеристики :400 с.: табл., рис.
Примітки : Л-ра: с. 390-396
ISBN, Ціна 966-351-121-4: 045.00 грн
УДК : 330.341.1(075.8)
ББК : 65.268я73
Предметні рубрики: Іновації-- Товарна інноваційна політика-- Маркетингова товарна політика
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики сучасного підприємства.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.658(075.8)/М 27
Автор(и) : Крикавський, Євген, Дейнега, Інна, Дейнега, Олександр, Патора, Роман
Назва : Маркетингова товарна політика : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] . -2-ге вид.
Вихідні дані : Л.: Львівська політехніка, 2008
Кільк.характеристики :273, [3] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний Університет "Львівська політехніка"
Примітки : Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273
ISBN, Ціна 978-966-553-722-9: 82.00 грн
УДК : 338.658(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Товарна політика
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.24(075.8)/І-44
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович
Назва : Управління інноваційним розвитком : навч. посіб. . -Вид. 2-ге, переробл. і допов.
Вихідні дані : Суми: Унів. кн.; Київ: Княгиня Ольга, 2005
Кільк.характеристики :324, [12] с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 304-318
ISBN, Ціна 966-680-184-1: 32.00 грн
ISBN, Ціна 966-96075-1-5: Б.ц.
УДК : 338.24(075.8)
ББК : 65.050.21я73
Предметні рубрики: Інновації-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні і методичні основи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку суб'єктів господарювання в нестабільному ринковому середовищі перехідної економіки.
Примірники : всього : ВВ(2), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(2), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.11/Я60
Автор(и) : Ян, Виктор
Назва : Проведение рекламных кампаний: Стратегия. Структура. Носители
Вихідні дані : М.: ООО "Вершина", 2003
Кільк.характеристики :240 с.: рис., ил.
Примітки : Прил.: с. 230-237
ISBN, Ціна 5-94696-032-6: 54.00 грн
УДК : 659.11
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Подготовка и проведение рекламных кампаний, работа с рекламным агентсвом, медиа-планирование и закупка медиа-средств.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Назва : Стратегічний маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :631, [1] с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626
ISBN, Ціна 978-611-01-0387-9: 117.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Стратегічний менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.658(075.8)/М27
Автор(и) : Крикавський, Євген Васильович, Дейнега, Інна Олександрівна, Дейнега, Олександр Вікторович, Патора, Роман
Назва : Маркетингова товарна політика : підручник . -3-тє вид., допов. і переробл.
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012
Кільк.характеристики :357, [3] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-607-261-4: 50.00 грн
УДК : 338.658(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карась, Олена
Назва : Бенчмаркінг - інструмент розвитку конкурентних переваг
Місце публікування : Журнал Європейської економіки. - Т.: Економічна думка, 2016. - Том 15, N 4. - С. 468-475. - ISSN 1684906Х (Шифр zeek/2016/15/4). - ISSN 1684906Х
Примітки : Літ. в кінці ст.
Предметні рубрики: Мікроекономіка
Бенчмаркінг-- Теорія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бенчмаркінг--порівняльний аналіз--конкуренція--конкурентні переваги--інструмент--цільовий ринок
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)