Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ціна і прибуток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.8(075.8)/О-75
Автор(и) : Мочерний С. В., Єрохін С. А., Каніщенко Л. О., Синишин І. М.
Назва : Основи економічної теорії
Вихідні дані : К.: Академія, 1997
Кільк.характеристики :464 с
ISBN, Ціна 966-580-013-2: 6.00 грн
УДК : 330.8(075.8)
ББК : 65.01я73
Предметні рубрики: Економічна теорія
Географіч. рубрики:
Анотація: Розкрито зміст економічних законів і категорій , які відображають сутність, становлення і розвиток соціально-економічних систем . Показано значення позитивного досвіду розвитку західних соціально-економічних систем для формування соціального ринкового господарства в Україні.
Примірники : всього : ЧЗ(3), ФОНД(3)
Вільні : ЧЗ(3), ФОНД(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.8(075.8)/О-75
Назва : Основи економічної теорії : підручник
Вихідні дані : Т.: Тарнекс, 1993
Кільк.характеристики :688 с
Примітки : Бібліогр.: с. 681-686
ISBN, Ціна 5-8321-0010-7: 750000.00 крб
УДК : 330.8(075.8)
ББК : 65.01я73
Предметні рубрики: Економічна теорія
Географіч. рубрики:
Анотація: Розкрито зміст економічних законів і категорій, які відображають генезис і суть соціально-економічних систем. Показано значення позитивного досвіду у розвитку західної соціально-економічної системи для формування соціального ринкового господарства в Україні.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/С28
Автор(и) : Севрук, Велислава Т.
Назва : Банковский маркетинг
Вихідні дані : М.: "Дело ЛТД", 1994
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Банки и реальность
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
ISBN, Ціна 5-86461-147-6: 1040000.00 крб
УДК : 336.71
ББК : 65.262.10 + 65.050.24
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): банківський маркетинг--теория маркетинга--теорія маркетингу--виды маркетинговой деятельности--види маркетингової діяльності--товар--рынок банковских услуг--ринок банковських послуг--цена и прибыль--ціна і прибуток--маркетинговая информация--маркетингова інформація--планирование маркетинга--планування маркетингу--организация маркетинга--організація маркетингу--маркетинговый контроль--маркетинговий контроль--перший рівень маркетинга--другий рівень маркетинга--первый уровень маркетинга--второй уровень маркетинга--принципы компьютеризации банков--принципи комп'ютерізації банків
Анотація: Рассмотрена теория банковского маркетинга, история его развития. Проанализированы основные аспекты функционирования рынка банковских услуг в условиях активной маркетинговой политики.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)