Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цінова стратегія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.43(477)/С12
Автор(и) : Саблук, Петро Трофимович, Карич, Драгомир Янічієвич, Коваленко, Юрій Сергійович
Назва : Витратно-ціновий аналіз у системі агромаркетингу
Вихідні дані : К.: Віпол, 1996
Кільк.характеристики :136 с.: табл.
ISBN, Ціна 5-8238-0471-7: 10.00 грн
УДК : 338.43(477)
ББК : 65.9(4УКР)32-2
Предметні рубрики: Сільське господарство-- Економіка
Географіч. рубрики:
Анотація: Науково-практичні основи витратно-цінового аналізу на сільськогосподарських підприємствах з використанням комп'ютерноі техніки.
Примірники :
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.01/К 66 рукописний текст
Автор(и) : Корінєв В.Л.
Назва : Цінова політика підприємства
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2001
Кільк.характеристики : 257 с.: рис.
Примітки : Слов. основ. понять: с. 241-248. - Л-ра: с. 249-255
ISBN, Ціна 966-574-271-X: 15.60 грн
УДК : 338.01
ББК : 65.290-86
Предметні рубрики: Економіка підприємства
Ціноутворення
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність та механізм формування ціни на продукцію підприємства та вплив різних ціноутворюючих чинників маркетингового середовища на даний процес.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(075.8)/Б 43
Автор(и) : Бєлявцев М.І., Петенко І.В., Прозорова І.В.
Назва : Маркетингова цінова політика : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2005
Кільк.характеристики :332 с.: граф.
Примітки : Бібліогр.: с. 274-275. - Термінол. слов.: с. 269-273
ISBN, Ціна 966-364-037-5: 033.00 грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.256-2я73
Предметні рубрики: Ціноутворення маркетингове
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні й практичні аспекти методології визначення цін з погляду маркетингового підходу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 631.1(075.8)/М58
Автор(и) : Сіваченко І. Ю., Захарченко О. В., Семенов В. Ф., Побережний Д. В.
Назва : Міжнародний агробізнес : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. . -Вид. 2-ге, переробл. та допов.
Вихідні дані : Київ: Центр учбов. л-ри, 2008
Кільк.характеристики :264, [2] с.: табл.
Примітки : Термін. слов.: с. 241-256. - Дод.: с. 257-260. - Літ.: с. 261-264. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-966-364-757-9: 55.00 грн
УДК : 631.1(075.8)
ББК : 65.32я73
Предметні рубрики: Сільське господарство-- Міжнародні відносини
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні поняття продовольчого маркетингу, організаційної структури агробізнесу. Характеристика міжнародної агропродовольчої системи, визначення основних тенденцій розвитку світового продовольчого ринку.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 631.1(075.8)/М58
Автор(и) : Захарченко О. В., Сіваченко І. Ю., Сотніков Ю. М., Наумчик А. А.
Назва : Міжнародний агробізнес. Кредитно-модульний курс : навч. посіб. . -3-тє вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : Київ: Центр учбов. літ., 2012
Кільк.характеристики :283, [1] с.: табл.
Примітки : Дод.: с. 238-278. - Літ.: с. 279-283. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-611-01-0326-8: 63.00 грн
УДК : 631.1(075.8)
ББК : 65.32я73
Предметні рубрики: Сільське господарство-- Міжнародний бізнес
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні основи міжнародного агробізнесу та сучасна міжнародна агропромислова система.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 657+657.6(082)*M/П78
Автор(и) :
Назва : Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. зб. наук. пр./ М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т ; [редкол.: Мельничук П. П. та ін.]. - (Серія "Бухгалтерський облік, контроль і аналіз"). Вип. 2 (26)
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2013
Кільк.характеристики :433, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примітки : Л-ра в кінці ст. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISSN: 1994-1749
Ціна : 46.00 грн
УДК : 657+657.6(082)*M
ББК : 65.053
Предметні рубрики: Бухгалтерській облік
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місцеві видання--местные издания--мале підпрємництво--малое предпринимательство--кредитна діяльність ломбардів--кредитная деятельность ломбардов--амортизована вартість--амортизируемая стоимость--витрати на благодійність--расходы на благотворительность--лізінг--лизинг--цінова стратегія--ценовая стратегия--бухгалтерська документація--бухгалтерская документация--економічна безпека підприємств--экономическая безопасность предприятия--наноекономіка--наноэкономика--трансакційні витрати--трансакционные затраты--уніфікація систем обліку--унификация систем учета--калькулювання--калькулирование--нефінансові активи--нефинансовые активы--наукові конференції--научные конференции
Анотація: [У збірнику представлено матеріали досліджень українських та зарубіжних вчених та науковців з питань перспектив та концепції розвитку бухгалтерського обліку, контролю та аналізу в сучасних умовах господарювання].
Примірники :КР(1)
Вільні : КР(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.5(075.8)/М73
Автор(и) : Мних, Микола Володимирович
Назва : Організація маркетингової політики на підприємстві : посіб. для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Знання України, 2004
Кільк.характеристики :262, [2] с.: рис., табл.
Колективи : Академія муніципального управління
Примітки : Дод.: с. 150-175. - Літ.: с. 176-177. - Слов.: с. 178-262
ISBN, Ціна 966-316-016-0: 12.00 грн
УДК : 658.5(075.8)
ББК : 65.290-80я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність підприємства--стратегічний маркетинг--цінова стратегія--директивний маркетинг--сегментація ринку--вивчення ринку--маркетингове планування--реклама--паблік-рілейшнз
Анотація: Суть основних понять маркетингу, маркетингова політика, маркетингова діяльность підприємств.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Сардак, Олена Вікторівна
Назва : Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Професіонал, 2004
Кільк.характеристики :156 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського
Примітки : Літ.: с. 133-140. - Покажч.: с. 141-144. - Дод.: с. 145-153
ISBN, Ціна 969-8556-06-02: 19.50 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.421-86я73
Предметні рубрики: Торговельні підприємства-- Цінова політика
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цінова політика підприємства--функції цін--фактори ціноутворення--цінова чутливість споживачів--моніторинг цін конкурентів--маркетинговий аналіз цінових ризиків--управління ризиками в ціновій політиці--встановлення цін--цінова стратегія
Анотація: Розкрито особливості формування цінової політики підприємства в ринковій економіці.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.101.542/S68
Автор(и) : Solberg , Eric J.
Назва : Microeconomics for business decisions
Вихідні дані : Lexington, Mass.; Toronto: D. C. Heath and co., 1992
Кільк.характеристики :XXIV, 716, A69 с.: ill.
Примітки : Текст: англ. - Gloss.: p. A49-A60. - Ind.: p. A61-A69
ISBN, Ціна 0-669-16705-3: 40.00 грн
УДК : 330.101.542
ББК : 65.012.1
Предметні рубрики: Мікроекономіка-- Світова економіка
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економіка--мікроекономіка--бізнес--технологія--виробництво--структура ринку--система цін--монополія--цінова стратегія
Анотація: The focus on this text is on the relevance and application of microeconomics to managerial and public policy decision making. For students of economics, business administration, and public policy, microeconomics is one of the most relevant subjects they can study.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)