Пошуковий запит: <.>K=якість обслуговування<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Олифер В. Г. Компьютерные сети. Принципы, технологии, протоколы/В. Олифер, Н. Олифер. - 2010
|
>2.
| Сахно Є. Ю. Менеджмент сервісу: теорія та практика/Є. Ю. Сахно, М. С. Дорош, А. В. Ребенок. - 2010
|
>3.
| Лук'янов В. О. Організація готельно-ресторанного обслуговування/Лук'янов В. О., Мунін Г. Б.. - 2012
|
>4.
| Ткачук С. В. Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва/С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 7.-С.194-200
|
>5.
| Мальська М. П. Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія та практика)/М. П. Мальська, О. М. Гаталяк, Н. М. Ганич. - 2013
|
>6.
| Ткаченко Т. Формування системи менеджменту якості як умова забезпечення сталого розвитку бібліотеки/Т. Ткаченко // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. -Київ:НБУВ, 2015. т.Вип. 42.-С.126-134
|
|