Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якість товару<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.658(075.8)/М 27
Автор(и) : Крикавський, Євген, Дейнега, Інна, Дейнега, Олександр, Патора, Роман
Назва : Маркетингова товарна політика : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] . -2-ге вид.
Вихідні дані : Л.: Львівська політехніка, 2008
Кільк.характеристики :273, [3] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний Університет "Львівська політехніка"
Примітки : Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273
ISBN, Ціна 978-966-553-722-9: 82.00 грн
УДК : 338.658(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Товарна політика
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К21
Автор(и) : Кардаш, Віктор Якович
Назва : Маркетингова товарна політика : підруч.
Вихідні дані : Київ: КНЕУ, 2001
Кільк.характеристики :240 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет
Примітки : Літ.: с. 236-237
ISBN, Ціна 966-574-287-6: 20.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість товару--конкурентоспроможність товару--ринок товарів--упаковка--товарні марки--продуктові інновації
Анотація: Особливості товарної політики підприємств ринкової орієнтації - маркетингові характеристики товарів та послуг, основи його сегментації, етапи планування та створення нових товарів.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.62(075.8)/Б28
Автор(и) : Батутіна, Алла Петрівна, Ємченко, Ірина Володимирівна
Назва : Експертиза товарів : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: ЦУЛ, 2003
Кільк.характеристики :278 с
Примітки : Бібліогр.: с. 250-277
ISBN, Ціна 5-8238-0790-2: 22.00 грн
УДК : 658.62(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)42я73
Предметні рубрики: Торгівля-- Товарознавча експертиза
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість товару--контроль якості--експертиза товарів--товарознавча експертиза--ветеринарно-санітарна експертиза--фітосанітарна експертиза--екологічна експертиза
Анотація: У навчальному посібнику наводяться характеристика факторів, що формують і зберігають якість товарів, визначено юридичну базу, яка регулює ці питання, даються визначення різних видів експертиз, розглядаються методологічні підходи до проведення експертизи товарів.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.16/П32
Автор(и) : Пилдич, Джеймс
Назва : Путь к покупателю. О том, как преуспевающие компании делают товары, которые мы с удовольствием покупаем
Паралельн. назви :Winning Ways: How' Winning' Companies Create the products We All Want to Buy
Вихідні дані : Москва: Прогресс, 1991
Кільк.характеристики :256 с.: ил.
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
ISBN, Ціна 0-06-318391-9: 6.00 р.
УДК : 339.16
ББК : 65.884-3
Предметні рубрики: Міжнародна торгівля
Анотація: Автор рассматривает вопросы интенсификации производительности труда и выпуска товаров, способных выдержать натиск конкурентной борьбы на мировом рынке. Проиводительность труда и качество рассматривается на фоне промышленного дизайна.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.658(075.8)/М27
Автор(и) : Крикавський, Євген Васильович, Дейнега, Інна Олександрівна, Дейнега, Олександр Вікторович, Патора, Роман
Назва : Маркетингова товарна політика : підручник . -3-тє вид., допов. і переробл.
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012
Кільк.характеристики :357, [3] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-607-261-4: 50.00 грн
УДК : 338.658(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)