Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Звягельська бібліотека ЗМР (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імідж<.>
Загальна кількість знайдених документів : 265
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6/С21
Автор(и) : Саундерс, Ребекка
Назва : Amazon-com: Секреты самого успешного в мире веб-бизнеса
Паралельн. назви :Business the Amazon.com Way - Secrets of the World's
Вихідні дані : М.: СмартБук, 2008
Кільк.характеристики :234 с
Серія: Бренды, изменившие мир
ISBN, Ціна 978-5-9791-0049-4: 20.00 грн
УДК : 316.6
ББК : 88.5
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Amazon.
Примірники : всього : ВНБТ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВНБТ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/G82
Автор(и) : Gregory, James R., Wiechmann, Jack G.
Назва : Marketing Corporate Image : the Company As Your Number One Product . -2nd ed.
Вихідні дані : Lincolnwood, Ill.: NTC Business Books, 1998
Кільк.характеристики :XIII, 274 p.: ill.
Примітки : Ind.: p. 271-274. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-8442-3307-2: 026.00 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Корпорації-- Імідж
Географіч. рубрики:
Анотація: The subject of this book is the use of image programs - corporate advertising in particular but not exclusively - to help enhance corporate reputation.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 329.1/К90
Автор(и) : Кулиш, Андрий
Назва : Publik relations для общественных (негосударственных) организаций : практ. советы на каждый день . -2-е изд., адапт.
Вихідні дані : Киев: Винрок Интернешнл, 2002
Кільк.характеристики :80 с.: фото
Ціна : 3.00 грн
УДК : 329.1
ББК : 66.79
Предметні рубрики: Некомерційні організації-- Паблик рілейшнз
Географіч. рубрики:
Анотація: Направления и механизмы PR-деятельности общественных организаций и политических лидеров.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 327(477)(091)/В68
Автор(и) : Волотика, Тетяна, Магда, Євген
Назва : Ігри відображень : якою бачить Україну світ : у пошуках власного образу
Вихідні дані : Харків: Віват, 2017
Кільк.характеристики :350, [2] с
Примітки : Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-617-690-616-2: 80.85 грн
УДК : 327(477)(091)
ББК : 66.4г(4УКР)
Предметні рубрики: Міжнародні відносини-- Історія --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Науково-популярне дослідження висвітлює еволюцію міжнародного іміджу України в історичній ретроспективі.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), АБ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), АБ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мазаракі, Анатолій, П'ятницька, Галина, Григоренко, Олег
Назва : Ідентифікація контенту національного брендінгу
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2019. - N 2. - С. 5-33. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2019/2). - ISSN 1727-9313
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгові марки-- Ідентифікація --Україна
Держава-- Імідж --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національний бренд--бренд територій--бренд держави--міжнародне середовище--інформаційні екстерналії
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лабурцева О.
Назва : Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2016. - N 5. - С. 46-57. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2016/5). - ISSN 1727-9313
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгові марки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--бренд--ідентичність бренду--идентичность бренда--імідж бренду--имидж бренда
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 027.54(477-25)/Н35
Автор(и) : Архіпова І. М., Моісеєнко Н. І.
Назва : Імідж бібліографа довідкової служби
Колективи : Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Національна академія наук України, Асоціація бібліотек України
Місце публікування : Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: збірник/ Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол.: О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К.: НБУВ, 2003. - Вип. 11. - С. 177-183. - ISBN 966-02-2981-X (Шифр 027.54(477-25)/Н35-039804). - ISBN 966-02-2981-X
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 027.54(477-25)
ББК : 78.34(4УКР-2К)751.1
Предметні рубрики: Бібліотекарі і бібліографи українські-- Імідж
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кулієва Т.
Назва : Імідж бібліотекаря від минулого до сьогодення
Місце публікування : Вісн. Кн. палати. - К.: Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2015. - N 8. - С. 16-18 (Шифр vkpa/2015/8)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Бібліотекарі і бібліографи
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Субіна О.
Назва : Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг
Місце публікування : Вища шк. - К.: Знання України, 2011. - N 1. - С. 46-54. - ISSN 1682-2366 (Шифр vshk/2011/1). - ISSN 1682-2366
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Вища освіта
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грищенко О.
Назва : Імідж гуманності : формування соціальної та громадянської компетентностей на уроках громадянської освіти
Місце публікування : Профтехосвіта: всеукр. газ. для вчителів/ Благодійний фонд "Перше вересня" ; Шкільний світ. - К.: Шевчук Л. М., 2020. - N 6. - С. 28-32 (Шифр prto/2020/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Громадянська освіта
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 101.1/А43
Автор(и) : Романчук В. І.
Назва : Імідж міста Олевськ в уявленні його жителів
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний університет імені Івана Франка , Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, Національний університет водного господарства та природокористування (м. Рівне), "Актуальні проблеми сучасної філософії та науки у глобалізованому світі"
Місце публікування : "Актуальні проблеми сучасної філософії та науки у глобалізованому світі". Збірник наукових праць (за матеріалами V Всеукр. наук.-теорет. конф. мол. науковців від 20 груд. 2013 р.)/ М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка, Націон. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Нац. ун-т водного госп-ва та природокористування (м. Рівне). - Житомир: Євенок О. О., 2014. - С. 242-248. - ISBN 978-966-2534-69-6 (Шифр 101.1/А 43-803540). - ISBN 978-966-2534-69-6
Примітки : Л-ра в кінці ст.
УДК : 101.1 + 168.5
ББК : 87в
Предметні рубрики: Міста українські-- Імідж --Олевськ, місто (Житомирська область)
Географіч. рубрики: Олевськ, місто (Житомирська область)-- Імідж
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функції іміджу--функции имиджа--структура образу міста--структура образа города--інвестиційна привабливість міста--инвестионная привлекательность города--територіальний маркетинг--территориальный маркетинг
Анотація: Формування іміджу міста Олевська Житомирської області.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Трапезнткова О. В.
Назва : Імідж міста як стратегічний ресурс розвитку рідного краю : (на прикладі м. Каховка)
Місце публікування : Географія та економіка в рідній школі. - Київ: Пед. преса, 2020. - N 4. - С. 13-16 (Шифр gtrs/2020/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Географія-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 027.54(477.25)/Н34
Автор(и) : Танатар Н.
Назва : Імідж Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського у пресі : (за матеріалами газетної періодики 2008 року)
Колективи : Національна академія наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Асоціація бібліотек України
Місце публікування : Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: збірник/ Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол.: О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К.: НБУВ, 2009. - Вып. 24. - С. 104-114. - ISBN 978-966-02-5431-2 (Шифр 027.54(477.25)/Н 34-938501). - ISBN 978-966-02-5431-2
УДК : 027.54(477.25)
ББК : 78.34(4УКР-2К)751.1
Предметні рубрики: Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського-- Імідж
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Танатар Н.
Назва : Імідж Національної бібліотеки України імені В.І Вернадського у ЗМІ: контент-моніторинг традиційних та електронних джерел (2002 - 2007 рр.)
Місце публікування : Бібліотечний вісник : науково-теоретичний та практичний. - К., 2009. - №2. - С. 42-53 (Шифр bivi/2009/2)
Предметні рубрики: Бібліотеки національні-- Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського
Бібліотеки-- Імідж
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаміна Т. С., Довга Т. Я.
Назва : Імідж особистості як засіб самореалізації
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ: Альма-матер, 2010. - N 4. - С. 22-26. - ISSN 1817-3764 (Шифр spti/2010/4). - ISSN 1817-3764
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Соціальна педагогіка
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Таран-Лала О. М., Зось-Кіор М. В., Андрусенко М. М.
Назва : Імідж підприємства як фактор впливу на його конкурентоспроможність
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - Київ: ДКС Центр, 2020. - N 7. - С. 18-23 (Шифр agsv/2020/7)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Імідж
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позитивний імідж--невідчутний імідж--зовнішній імідж--ділова репутація--торгівельна марка
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мацковська Т.
Назва : Імідж педагога - запорука професійного успіху : (з досвіду роботи)
Місце публікування : Початкова школа. - К.: Початкова школа, 2019. - N 5. - С. 1-3. - ISSN 0131-5358 (Шифр posh/2019/5). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Педагоги-- Імідж
Педагогічна майстерність
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 321(477)/К67
Автор(и) : Корнієнко, Валерій Олександрович, Денисюк С. Г.
Назва : Імідж політичного лідера: проблеми формування та практичної реалізації : монографія
Вихідні дані : Вінниця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2009
Кільк.характеристики :144 с
Примітки : Л-ра: с. 124-144
ISBN, Ціна 978-966-641-283-9: 18.00 грн
УДК : 321(477)
ББК : 66.0(4УКР)
Предметні рубрики: Політологія --Україна
Географіч. рубрики:
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Макаренко М. В.
Назва : Імідж регіону як головний чинник його конкурентоспроможності
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2012. - N 2. - С. 180-187 (Шифр apek/2012/2)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Регіональна економіка --Україна
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051:17.0/М29-045372
Автор(и) : Мартинець, Лілія Асхатівна
Назва : Імідж сучасного вчителя
Вихідні дані : К.: Шк. світ, 2011
Кільк.характеристики :91, [5] с.: табл.
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
Примітки : Л-ра: с. 92
ISBN, Ціна 978-966-451-545-7: 17.00 грн
УДК : 37.011.3-051:17.022.1
ББК : 74.204.2
Предметні рубрики: Вчителі-- Імідж
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професія вчителя--профессия учителя--жінка-вчитель--женщина-учитель--вчительський стиль спілкування--учительский стиль обшения--професійна майстерність вчителя--профессиональное мастерство учителя
Анотація: Розглядаються складові іміджу сучасного вчителя та можливі шляхи його досягнення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)