Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтерактивний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Назва : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Паралельн. назви :Marketing management
Вихідні дані : К.: Хімджест, 2008
Кільк.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примітки : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Ціна 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 333.138(075.8)/К82
Автор(и) : Крикавський, Євген Васильович, Косар Н. С., Чубала А.
Назва : Маркетингова політика розподілу : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Л.: Львівська політехніка, 2009
Кільк.характеристики :232 с.: рис., табл.
Примітки : Слов. термінів: с. 214-219. - Предм. покажч.: с. 220-222. - Л-ра: с.223-228. - Дод.: с.229-231
ISBN, Ціна 978-966-553-753-3: 93.00 грн
УДК : 333.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність, значення, різновиди та особливості маркетингової політики розподілу на підприємстві.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:004.7](47/М93-484285
Автор(и) : Мхитарян, Сергей Владимирович
Назва : Маркетинговая информационная система
Вихідні дані : Москва: Эксмо, 2006
Кільк.характеристики :332, [4] с.: рис., табл.
Колективи : Институт менеджмента МЭСИ
Серія: Профессиональные издания для бизнеса
Примітки : Сл.: с. 325-330. - Лит.: с. 331-333
ISBN, Ціна 5-699-15048-Х: 40.00 грн
УДК : 339.138:004.7](470)
ББК : 65.9(4РОС)291.3 + 32.973.202
Предметні рубрики: Маркетинг-- Інформаційні системи
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--маркетинговый анализ--маркетинговий аналіз--прогнозирование товарооборота--прогнозування товарообігу--отрасли потребителей--галузі замовників--классификация товаров--класифікація товарів--эффективность рекламы--ефективність реклами
Анотація: Управление маркетингом на предприятиях невозможно без оптимизации внешней и внутренней маркетинг7овой информации, без построения маркетинговой информационной системы.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)