Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Цінні та рідкісні видання ЖОУНБ ім. О. Ольжича (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=PR<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-48 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Маркетинг. Менеджмент : анализ, планирование, внедрение, контроль . -2-е изд., испр. и доп.
Паралельн. назви :Marketing. Management
Вихідні дані : СПб.: Питер, 1999
Кільк.характеристики :896 с.: ил.
Серія: Теория и практика менеджмента
Примітки : Библиогр. в конце глав
ISBN, Ціна 5-8046-0048-6: 20.16 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Менеджмент
Анотація: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бебік В.М.
Назва : Інформаційно-комунікаційна діяльність суспільних організацій в Інтернеті
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2007. - N 5. - С. 28-37 (Шифр ppts/2007/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інтернет
Технології-- інформаційно-комунікаційні
Інтернет-- PR-заходи
Комунікації-- політичні
Інтернет-реклама
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4/А72
Автор(и) : Антипов К.В., Баженов Ю.К.
Назва : Паблик рилейшнз : учебное пособие . -2-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : М.: Изд. дом "Дашков и К", 2001
Кільк.характеристики :148 с
Примітки : Библиогр.: с. 144-145
ISBN, Ціна 5-8316-0076-9: 5.90 грн
УДК : 659.4
ББК : 88.53
Предметні рубрики: Психологія-- Паблик рилейшнз
Географіч. рубрики:
Анотація: Основные понятия "паблик рилейшнз", методы и приёмы, используемые в коммерческой деятельности, практические рекомендации в сфере бизнеса.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2/Д 40
Автор(и) : Джангіров Д.
Назва : Іміджмейкер із Москви
Вихідні дані : К.: Нора-Друк, 2006
Кільк.характеристики :272 с
ISBN, Ціна 966-8321-87-1: 016.50 грн
УДК : 821.161.2
ББК : 84(4УКР)6
Предметні рубрики: Художня література --Україна, 21 ст.
Географіч. рубрики:
Анотація: Легкий стиль Дмитра Джангірова, присмачений гумором на манір І. Нечуя-Левицького, створив бувальщину про те, як живуть і виживають у світі, де все вирішують дві видимості: імідж та гроші.
Примірники :ВУ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4(075.8)/М 74
Автор(и) : Мойсеєв В.А.
Назва : Паблік рілейшнз : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2007
Кільк.характеристики :224 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Бібліогр.: с. 220-223. - Термінол. слов.: с. 212-219
ISBN, Ціна 978-966-8226-44-1: 024.00 грн
УДК : 659.4(075.8)
ББК : 88.53я73
Предметні рубрики: Паблик рілейшнз-- Психологія
Паблик рілейшнз -- Комунікації
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність, принципи, нормативно-правові, етичні засади паблік рілейшнз (ПР) як сфери професійної діяльності, організаційно-психологічні умови їх ефективності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 32.973.235я2/Б 94
Автор(и) : Буш Дэвид
Назва : Цифровая фотография для "чайников" . -2-е изд.
Паралельн. назви :Digital Photography for Dummies All-in-one desk reference
Вихідні дані : М.: Вильямс, 2005
Кільк.характеристики :688 с.: рис., фото
ISBN, Ціна 5-8459-0813-2: 60.36 грн
ББК : 32.973.235я2 + 37.94
Предметні рубрики: Читаючі машини
Фотографія-- Цифрова фотографія
Географіч. рубрики:
Анотація: Съемка современными цифровыми фотоаппаратами, устранение дефектов, редактирование и перенос изображений на компьютер.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 02/С 32
Автор(и) : Сергеева Ю.С.
Назва : Библиотечное дело и библиотековедение
Вихідні дані : М.: Приор-издат, 2006
Кільк.характеристики :176 с
Серія: Конспект лекций. В помощь студенту
Примітки : Библиогр.: с. 165
ISBN, Ціна 5-9512-0661-8: 020.60 грн
УДК : 02
ББК : 78.3
Предметні рубрики: Бібліотечна справа
Бібліотекознавство
Географіч. рубрики:
Анотація: [Конкретизированная и систематизированная иформация по библиотечному делу в соответствии с учебной программой].
Примірники :БГ(1)
Вільні : БГ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Назва : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Паралельн. назви :Marketing management
Вихідні дані : К.: Хімджест, 2008
Кільк.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примітки : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Ціна 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2008р.,N 5
Цікаві статті :
Карпенко Н. Сучасна парадигма споживчої кооперації України у громадянському суспільстві/ Н. Карпенко (стр.12-13)
Вихристенко Б. Практико - правові аспекти діяльності громадських туристичних організацій України/ Б. Вихристенко (стр.15-18)
Міненко М. Особливості діяльності галузевих асоціацій в Україні на сучасному етапі/ М. Міненко (стр.19-23)
Овчарек В. Співпраця між професійними об'єднання - засіб розвитку підприємництва/ В. Овчарек (стр.24)
Березін І. Ринок маркетингових послуг у 2207 році/ І. Березін (стр.25-27)
Житник О. Дослідницька галузь в Україні : підсумки експертного опитування MARKETVIEW/ О. Житник, А. Телейко (стр.28-30)
Робул Ю. Психографічне сегментування споживачів туристичних послуг на прикладі міста Одеси/ Ю. Робул (стр.31-34)
Лазова В. Еволюція "Зовнішки" : від 3Х6 до нових технологій/ В. Лазова (стр.35-36)
Панкратьєва Є. Ринок PR у Європі. Європейське дослідження ринку PR у 2007 році : тенденції в управлінні комунікаціями з громадськістю/ Є. Панкратьєва (стр.37-39)
Дупляк Т. Виставкові центри України : стан і проблеми розвитку/ Т. Дупляк (стр.40-43)
Клименко Н. Роль маркетингу в процесі девелопменту об'єкта комерційної нерухомості/ Н. Клименко (стр.44-46)
Артюхов М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства/ М. Артюхов (стр.47-50)
Шрамко І. Репутація компанії : створено інтернетом/ І. Шрамко (стр.51-53)
Каніщенко О. Міжнародний ринок баштових кранів : український прорив/ О. Каніщенко, А. Рубаняк (стр.54-61)
Данніков О. Проблеми побудови та функціонування франчайзингових систем в україні/ О. Данніков (стр.62-69)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вісник Національного банку України -2009р.,N 1
Цікаві статті :
Гальчинський А. Основи кейнсіанської моделі регулювання економічного циклу. Питання теорії/ А. Гальчинський (стр.3-8)
Папуша А. Стабільність системи - надійна протидія фінансовій кризі/ А. Папуша (стр.8-9)
Литвицький В. Дивергенція трендів/ В. Литвицький (стр.10-18)
Кравченко І. Криза та регулювання фінансової системи : уроки і перспективи/ І. Кравченко, Г. Багратян (стр.19-23)
Щукін Л. Інформаційні загрози для банківської системи : уроки українського антикризового PR/ Л. Щукін (стр.24-26)
Пацера М. Світова фінансова криза та її наслідки для банківської системи України/ М. Пацера (стр.28-33)
МіщенкоВ. Ліквідність банківської системи України : сучасний стан, чинники та напрями підвищення ефективності регулювання/ МіщенкоВ, А. Сомик (стр.34-41)
Черкашина К. Банківський холдинг : переваги та недоліки для банківського сектору України/ К. Черкашина (стр.42-45)
Аржевітін С. Побудова системи нагляду за фінансовою сферою/ С. Аржевітін (стр.46-49)
Круглий С. Проблеми реформування управління Міжнародним валютним фондом/ С. Круглий, О. Єременко (стр.50-53)
Дмитров С. Моделювання оцінки ризиків використання послуг банків з метою легалізації кримінальних доходів або фінансування тероризму/ С. Дмитров, О. МеренковаЛ. Левченко (стр.54-59)
Заєць О. Інноваційно - інвестиційний розвиток вітчизняних підприємств - шлях до подолання економічної кризи/ О. Заєць (стр.60-62)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Панкратьєва Є.
Назва : Ринок PR у Європі. Європейське дослідження ринку PR у 2007 році : тенденції в управлінні комунікаціями з громадськістю
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 5. - С. 37-39. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/5). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Комунікації: реклама, public relations-- Ринкові комунікації-- Брендові комунікації-- Корпоративна комунікація
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ступницький О.І.
Назва : Особливості використання інструментарію PR для стимулювання інноваційно-інвестиційної діяльності
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2009. - N 9. - С. 77-85 (Шифр apek/2009/9)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка України
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Павленко А. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ/ А. Павленко (стр.4-9)
Чурилов М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях/ М. Чурилов (стр.18-20)
Зозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку/ О. Зозульов (стр.21-23)
Бєлявцев М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств/ М. Бєлявцев, М. Беспята (стр.24-26)
Данніков О. Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю/ О. Данніков (стр.27-31)
Шаргородський А. Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє/ А. Шаргородський (стр.32-33)
Ткачук О. EVENT - важлива складова сучасного PR/ О. Ткачук (стр.34-39)
Спываковська Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку/ Т. Спываковська (стр.40-44)
Стадніченко В. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення/ В. Стадніченко, А. Цибулько (стр.45-49)
Гавриш О. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку/ О. Гавриш, О. Старченко (стр.50-53)
Бровченко В. Технологічні інновації для роздрібних мереж/ В. Бровченко (стр.54-56)
Ковальчук С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів/ С. Ковальчук, І. Слободян (стр.57-59)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук О.
Назва : EVENT - важлива складова сучасного PR
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2010. - N 1. - С. 34-39. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2010/1). - ISSN 1606-3732
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Комунікації
Реклама
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Р17
Автор(и) : Разумовская, Анна Львовна
Назва : PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг : руководство
Вихідні дані : СПб.: Питер, 2009
Кільк.характеристики :320 с.: ил., табл.
Серія: Серия: "Продажа на 100 %"
Примітки : Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320
ISBN, Ціна 978-5-388-00471-0: 53.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Вища школа -2010р.,N 12
Цікаві статті :
Скиба М. Хмельницький національний університет на шляху до реалізації системи управління якістю підготовки фахівців/ М. Скиба (стр.5-16)
Зима О. Концепція та основні напрямки виховної роботи в Харківському національному економічному університеті/ О. Зима (стр.17-25)
Внукова Н. Інноваційний потенціал вищої школи у глобальних викликах ХХІ століття/ Н. Внукова (стр.26-36)
Раєвнєва О. Розвиток інноваційної діяльності ВНЗ: формування сучасних фахівців на засадах державно-приватного партнерства/ О. Раєвнєва (стр.37-49)
Іванов Ю. Досвід підготовки магістрів з оподаткування в Харківському національному економічному університеті/ Ю. Іванов (стр.50-62)
Черемська О. Формування мовної і комунікативної компетенцій мовної особистості у вищій школі/ О. Черемська (стр.63-72)
Бочкарьова Н. Рольова позиція педагога у навчальному закладі/ Н. Бочкарьова (стр.73-77)
Шрайберг Я. Перше десятиріччя інформаційного століття: вплив інформаційно-електронного середовища на роль і позицію бібліотек у суспільстві, що розвивається/ Я. Шрайберг (стр.78-103)
Кузь О. Освітній простір мультикультуралізму/ О. Кузь (стр.104-108)
Кононов О. Всеукраїнський студентський конкурс PR-проектів "Золотий компас" як метод формування професійних компетенцій/ О. Кононов (стр.109-118)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кононов О.
Назва : Всеукраїнський студентський конкурс PR-проектів "Золотий компас" як метод формування професійних компетенцій
Місце публікування : Вища шк. - К.: Знання України, 2010. - N 12. - С. 109-118. - ISSN 1682-2366 (Шифр vshk/2010/12). - ISSN 1682-2366
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Конкурси-- Вища освіта --Україна
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:32(075.8)/П 50
Назва : Політична психологія : навч. посібник для студ. вищ навч. закл.
Вихідні дані : К.: ЦУЛ, 2003
Кільк.характеристики :216 с
ISBN, Ціна 966-8253-03-5: 13.70 грн
УДК : 159.9:32(075.8)
ББК : 88.59я73
Предметні рубрики: Політична психологія
Географіч. рубрики:
Анотація: У навчальному посібнику розглядаються теоретичні та методологічні положення політичної психології; аналізується процес залучення пересічного громадянина в політичні відносини; важливе значення приділено дослідженню емпіричних методів психології.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 342.8(477)/В 41
Назва : Виборчі системи та виборчі технології: актуальні проблеми
Вихідні дані : К.: Молодіжна Альтернатива, 2010
Кільк.характеристики :76 с
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Ціна : 15.00 грн
УДК : 342.8(477)
ББК : 67.9(4УКР)300.5
Предметні рубрики: Виборчі системи
Географіч. рубрики:
Анотація: [Особливості виборчого процесу в Україні, аналіз виборчих систем та технологій.]
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.65/О-56
Автор(и) : Ольшанський, Дмитрий Вадимович
Назва : Политический PR
Вихідні дані : СПб.: Питер, 2003
Кільк.характеристики :544 с.: ил.
Серія: Серия "Маркетинг для профессионалов"
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
ISBN, Ціна 5-318-00384-2: 63.00 грн
УДК : 316.65
ББК : 60.561.3
Предметні рубрики: Соціологічні дослідження
Географіч. рубрики:
Анотація: В книге представлены приемы политического консультирования, рекламы, имиджмейкинга и других PR-технологий, а также проанализированы механизмы новейшего психологического манипулирования.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)