Пошуковий запит: <.>S=Інноваційні освітні технології -- Модульно-розвивальне навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Бригадир М. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів/М. Бригадир // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.5-15
|
>2.
| Бамбурак Н. Позитивне збагачення Я-концепції особистості у контексті інноваційного освітнього довкілля/ Н. Бамбурак // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.16-24
|
>3.
| Ребуха Л. Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання/Л. Ребуха // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.25-36
|
>4.
| Шляхова З. Впровадження модульно-розвивального навчання як технологія успіху/З. Шляхова, Н. Петрова, В. Будьонна // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.98-100
|
>5.
| Кир'янова І. Якою бути сучасній школі? Відповідь знайдено/І. Кир'янова // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2007,N N 2.-С.101-103
|
>6.
| Інноваційна екологічна освіта: Міжнародний форум "Innovation Market" // Экология предприятия. -К.:МедіаПро, 2017,N N 8.-С.77-78
|
|