Пошуковий запит: <.>S=Інтегровані уроки -- Методика викладання -- Загальноосвітні школи<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Полещук Н. Бінарний урок: пошук шляхів інтеграції знань, формування цілісної картини світу/Н. Полещук // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 8/9.-С.71-75
|
>2.
| Власик Н. Патріотичні мотиви у творчості Т. Шевченка/Н. Власик, О. Вдовенко // Шкільний світ. -К.:Шкільний світ, 2019,N N 3.-С.7-10
|
>3.
| Калінська А. В. Інтегрований урок з економіки і зарубіжної літератури на тему "Гроші. Сутність грошей, їх функції та види. Влада грошей над людиною у творчості Оноре де Бальзака"/А. В. Калінська // Географія та економіка в рідній школі. -Київ:Пед. преса, 2019,N N 7/8.-С.28-34
|
>4.
| Брічка Л. В. Інтегрований урок "Математика - географія" на тему "Застосування математичного апарату до розв'язування географічних задач", 9 клас/Л. В. Брічка, Н. О. Горева // Географія та економіка в рідній школі. -Київ:Пед. преса, 2019,N N 7/8.-С.35-38
|
>5.
| Бронішевська О. Технологія навчання учнів розвязування задач у процесі інтегрованого навчання фізики та астрономії/О. Бронішевська // Фізика та астрономія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 3.-С.14-20
|
>6.
| Берегова В. Геометрія в мистецтві/В. Берегова, В. Федоренко // Шкільний світ. -К.:Шкільний світ, 2020,N N 2.-С.6-12
|
>7.
| Кундис Т. П. Інтегрований проект "Знайомі незнайомці" з географії, біології, курсів за вибором краєзнавчого спрямування/Т. П. Кундис // Географія та економіка в рідній школі. -Київ:Пед. преса, 2020,N N 3.-С.10-14
|
>8.
| Говорунець З. Слідами Робінзона Крузо/З. Говорунець // Всесвітня література в сучасній школі. -К.:Пед. преса, 2020,N N 9/10.-С.59-62
|
>9.
| Говорунець З. Християнські мотиви у романі Даніеля Дефо "Робінзон Крузо"/З. Говорунець // Всесвітня література в сучасній школі. -К.:Пед. преса, 2020,N N 9/10.-С.63-69
|
>10.
| Шиховцова Ю. Грецьке диво. Міфи Давньої Греції/Ю. Шиховцова // Всесвітня література в сучасній школі. -К.:Пед. преса, 2020,N N 7/8.-С.74-76
|
>11.
| Лозовер Е. Сонети Вільяма Шекспіра - перлини світової лірики/Е. Лозовер, Д. Вайман // Всесвітня література в сучасній школі. -К.:Пед. преса, 2020,N N 2.-С.36-38
|
>12.
| Глинянко І. Математика й лірика/І. Глинянко // Українська мова та література. Шкільний світ. -К.:Бондаренко Т. П., 2020,N N 7/8.-С.18-28
|
>13.
| Нелюбова А. Кохані жінки у творчості Івана Франка/А. Нелюбова // Українська мова та література. Шкільний світ. -К.:Бондаренко Т. П., 2020,N N 7/8.-С.30-37
|
>14.
| Горбачова Г. Г. Давні слов'яни. Застосування рівнянь до розв'язання задач/Г. Г. Горбачова, О. П. Самошкін // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2020,N N 25/27.-С.77-81
|
>15.
| Горбачова Г. Г. Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов'ян. Дії з раціональними числами/Г. Г. Горбачова, О. П. Самошкін // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2020,N N 25/27.-С.81-87
|
>16.
| Сосновська А. В. Боротьба українського народу за національні інтереси. Історія та сучасність/А. В. Сосновська, Н. В. Решетник // Вивчаємо Українську мову та літературу. -Х.:Основа, 2020,N N 1/3.-С.31-35
|
>17.
| Матвєєва Л. О. Інтегрований урок - шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу/Л. О. Матвєєва // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2019,N N 13/15.-С.33-72
|
>18.
| Горбачова Г. Г. Розгортання української революції. Корінь N-го степеня. Арифметический корінь N-го степеня, його властивості/Г. Г. Горбачова // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2019,N N 25/27.-С.78-87
|
>19.
| Горбачова Г. Г. Галицьке і Волинське князівства у другій половині ХІІ ст. лінійна функція, її графік і властивості/Г. Г. Горбачова, О. П. Самошкін // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2019,N N 31/33.-С.64-71
|
>20.
| Нужа Ю. П. Українці, що змінили історію. Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками/Ю. П. Нужа, О. В. Полтавська // Історія та правознавство. -Х.:Основа, 2019,N N 31/33.-С.72-79
|
|
|