Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Інформаційний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Башинська І. О. Використання SMM промисловими підприємствами/І. О. Башинська // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 12.-С.360-369
2.

Домашева Е. А. Оценивание эффективности маркетинговых интернет-коммуникаций на основе KPI/Е. А. Домашева, А. В. Зозулев // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 3.-С.22-27
3.

Окландер М. Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації/М. Окландер, І. Педько // Економіст. -К.:БЛІЦ-ІНФОРМ, 2015,N N 4.-С.13-18
4.

Біловодська О. А. Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами/Біловодська О. А., К. О. Лагута // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2020,N N 5.-С.62-68
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)