Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Інформаційний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Окландер М., Педько І.
Назва : Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації
Місце публікування : Економіст. - К.: БЛІЦ-ІНФОРМ, 2015. - N 4. - С. 13-18. - ISSN 1810-3944 (Шифр ekst/2015/4). - ISSN 1810-3944
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інформаційний маркетинг
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Домашева Е. А., Зозулев А. В.
Назва : Оценивание эффективности маркетинговых интернет-коммуникаций на основе KPI
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 3. - С. 22-27 (Шифр mire/2016/3)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Інформаційний маркетинг
Інтернет
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-комунікації--интернет-коммуникации--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Башинська І. О.
Назва : Використання SMM промисловими підприємствами
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 12. - С. 360-369. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/12). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Промислові підприємства
Інформаційний маркетинг
Інтернет
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні мережі--социальные сети--промислові підприємства--промышленные предприятия--репутаційний менеджмент--репутационный менеджмент
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Біловодська О. А., Лагута К. О.
Назва : Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2020. - N 5. - С. 62-68 (Шифр frvv/2020/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Інформаційний маркетинг
Комп'ютерні програми
Служби прямого спілкування
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)