Пошуковий запит: <.>S=Історія -- Методика викладання -- Загальноосвітні школи<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін в основній та старшій школі у 2011/2012 навчальному році // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2011,N N 7/8.-С.2-7
|
>2.
| Мокрогуз О. До питання про використання мультимедійної презентації на уроках історії: методичний аспект/О. Мокрогуз // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2011,N N 10.-С.35-39
|
>3.
| Терно С. Дискусії новаторів і консерваторів у першій чверті ХХ ст. стосовно розвитку мислення учнів: які уроки маємо винести?/С. Терно // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2011,N N 11/12.-С.32-40
|
>4.
| Свинчук А. В. Особливості роботи вчителя в класах з поглибленим вивченням історії/А. В. Свинчук // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 8.-С.27-30
|
>5.
| Теремецька Т. Методичні аспекти формування міжетнічної толерантності в учнів загальноосвітніх навчальних закладів на уроках історії/Т. Теремецька // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.34-37
|
>6.
| Терно С. Природовідповідне навчання історії на основі розвитку критичного мислення/С. Терно // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.38-42
|
>7.
| Навчальна програма з історії для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 9.-С.2-20
|
>8.
| Мержевицкая Т. А. Применение интерактивных методов обучения на уроках истории в школе/Т. А. Мержевицкая // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 8.-С.9-18
|
>9.
| Хворостенко С. Використання інтернет-ресурсів на уроках історії/С. Хворостенко // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 10.-С.24-28
|
>10.
| Святокум О. Робота з текстовими джерелами на уроках історії в 5 класі/О. Святокум // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 10.-С.38-42
|
>11.
| Горбачова О. Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників/О. Горбачова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2012,N N 10.-С.28-31
|
>12.
| Світличний О. Особливості методики роботи з обдарованими дітьми на уроках історії/О. Світличний // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2013,N N 1.-С.24-26
|
>13.
| Кірсенко М. Викладання дражливих питань історії у мультикультурному контексті: нинішня ситуація та виклики/М. Кірсенко // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2013,N N 2.-С.30-32
|
>14.
| Настечин С. Використання афоризмів на уроках історії/С. Настечин // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2013,N N 3.-С.25-26
|
>15.
| Мокрогуз О. Медіаосвіта в контексті шкільної історії/О. Мокрогуз, В. Тандура // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2013,N N 3.-С.27-33
|
>16.
| Богдановська Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії/Л. Богдановська // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2013,N N 3.-С.62-65
|
>17.
| Василенко В. Ефективність впровадження міжпредметних інтеграційних зв'язків історії та трудового навчання з метою формування цілісної системи знань в учнів 5-6 класів/В. Василенко, О. Кожем'яка // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2013,N N 9.-С.17-22
|
>18.
| Гриценко А. Дослідження структури та складових елементів інформаційної компетентності старшокласників у процесі її формування/А. Гриценко // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2013,N N 10.-С.22-24
|
>19.
| Шульга А. Типи і структура уроків з історії у загальноосвітніх навчальних закладах/А. Шульга // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2013,N N 10.-С.25-26
|
>20.
| Ковальов В. Сценарій історичного турніу/В. Ковальов // Історія в школах України. -К.:Пед. преса, 2013,N N 11.-С.27-31
|
|
|