Пошуковий запит: <.>S=Англійська мова -- Навчання -- Загальноосвітні школи<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Комогорова М. І. Педагогічне забезпечення міцності знань (на прикладі англійської мови)/М. І. Комогорова, Л. С. Рибалко. - 2012
|
>2.
| Мірошніченко А. Л. Аудіювання - це цікаво/А. Л. Мірошніченко, В. В. Кончіч, Ю. Г. Лайко. - 2012
|
>3.
| Крапчатова Я. А. Само- і взаємоконтроль рівня сформованості компетенції в англомовному аудіюванні/Крапчатова Ярослава Анатоліївна ; [голов. ред. С. Ю. Ніколаєва ; ред. рада: Артемчук Г. І. та ін.]. - 2013
|
>4.
| Казачінер О. С. Навчання другої іноземної мови з 5 класу/О. С. Казачінер. - 2013
|
>5.
| Вайсбурд М. Л. Обучение учащихся средней школы пониманию иностранной речи на слух/М. Л. Вайсбурд. - 1965
|
>6.
| Казачінер О. С. Навчання англійської мови обдарованих учнів/О. С. Казачінер. - 2016
|
>7.
| Оніщенко І. О. Усі дидактичні матеріали з англійської мови. 6 клас/І. О. Оніщенко. - 2006
|
>8.
| Матяш О. О. Готуємось до державної підсумкової атестації/О. О. Матяш. - 2006
|
>9.
| Сидоренко А. В. Вчимося писати англійською/Аліна Сидоренко ; [упоряд. О. С. Кондратенко ; ред. рада: М. Мосієнко та ін.]. - 2017
|
>10.
| Дяченко С. Л. Формування мовленнєвої компетентності учнів шляхом використання театральних вистав (вистава "I love you, Shakespeare")/С. Л. Дяченко // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2017,N N 33.-С.2-9
|
>11.
| Дубук Л. М. Застосування дидактичного матеріалу як засобу активізації мовленнєвої компетенції/Л. М. Дубук // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2018,N N 4/5.-С.13-16
|
>12.
| Цибатий О. The more you know... . 30 цікавих фактів про англійську мову/О. Цибатий // English Languge & Culture. Шкільний світ. -К.:Мосієнко М. В., 2018,N N 5(March).-С.28-31
|
>13.
| Матвійчук А. М. Використання інтерактивних ігор та вправ на уроках/А. М. Матвійчук // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2019,N N 4/5.-С.22-23
|
>14.
| Ноздрачова О. Г. Реалізація диференціації навчання як технології успіху та задоволення/О. Г. Ноздрачова // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2019,N N 4/5.-С.24-27
|
>15.
| Коман С. В. Limerick as an efficient means of teaching English/С. В. Коман // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2019,N N 4/5.-С.32-36
|
>16.
| Заруба О. П. Використання лінгвокраїнознавчого аспекту у навчанні/О. П. Заруба // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2019,N N 4/5.-С.66-73
|
>17.
| Камишова Н. Навчання заради порозуміння. Підготовка до міжкультурної комунікації/Н. Камишова // English Languge & Culture. Шкільний світ. -К.:Мосієнко М. В., 2019,N N 1.-С.71-73
|
>18.
| Кончіч В. В. Аудіювання/В. В. Кончіч // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2019,N N 13/15.-С.21-37
|
>19.
| Опришко Л. І. Пісня на уроці як один із засобів оволодіння мовою/Л. І. Опришко // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2019,N N 13/15.-С.95-100
|
>20.
| Тодорова О. Навчити кожного. Особистісно орієнтоване навчання крок за кроком/О. Тодорова // English Language & Culture. Шкільний світ. -К.:Мосієнко М. В., 2019,N N 5.-С.57-59
|
|
|