Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Банки -- Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(075.8)/Н11
Автор(и) : Нікітін, Андрій Валерійович, Бортніков Г.П., Федорченко А.В.
Назва : Маркетинг у банку : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: КНЕУ, 2006
Кільк.характеристики :432 с
ISBN, Ціна 966-574-909-9: 86.50 грн
УДК : 336.71(075.8)
ББК : 65.262.1я73
Предметні рубрики: Банки-- Маркетинг
Анотація: Теоретичні основи, методологія досліджень та практичні завдання з банківського маркетингу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(477)(075.8/Ж 86-803266
Автор(и) : Жуков, Святослав Августович
Назва : Маркетинг в банку : опорний конспект: навч. посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2008
Кільк.характеристики :180, [1] с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: 179-180 с.
ISBN, Ціна 978-966-351-153-5: 27.00 грн
УДК : 336.71(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)262.10я73
Предметні рубрики: Банки-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні засади маркетингової діяльності в банках.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/Н11
Автор(и) : Нікітін, Андрій Валерійович, Бортніков, Геннадій Петрович, Федорченко, Андрій Васильович
Назва : Маркетинг у банку : навч. посібник . -2-ге вид., без змін
Вихідні дані : Київ: КНЕУ, 2009
Кільк.характеристики :431 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Примітки : Дод.: с.418-426. - Л-ра: с.427
ISBN, Ціна 966-574-909-9: 147.00 грн
УДК : 336.71
ББК : 65.262.10я73
Предметні рубрики: Банки-- Маркетинг
Анотація: Навчальний посібник підготовлено вперше відповідно до навчальної програми курсу "Маркетинг у банку" для студентів, що навчаються за магістерською програмою "Банківський менеджмент".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кириленко, Сергій
Назва : Нові підходи у наданні роздрібних банківських послуг в умовах розвитку цифрових мобільних технологій: досвід іноземних банків
Місце публікування : Вісник Тернопільського національного економічного університету: наук. журнал. - Т.: Економічна думка, 2016. - N 4. - С. 62-70. - ISSN 19930240 (Шифр vtne/2016/4). - ISSN 19930240
Примітки : Літ. в кінці ст.
Предметні рубрики: Фінанси
Банки-- Маркетинг
Цифрові технології-- Розвиток
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)