Пошуковий запит: <.>S=Болонський процес<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Гут Дж. Болонський процес: вплив реформи вищої освіти на структуру та організацію докторантури в Німеччині/Дж. Гут // Вища школа. -К.:"Знання" України, 2007,N N 3.-С.85 - 94
|
>2.
| Братусь Б.С. Общая психология на фоне знаков современности/Б. С. Братусь // Вестник Московского университета. Сер. 14, Психология. -М.:Изд-во Моск. ун-та, 2007,N N 3.-С.96-101
|
>3.
| Бєлий В. Управління школою без наказів/В. Бєлий // Відкритий урок : розробки, технології, досвіт . -К.:Плеяди, 2008,N N 5.-С.17
|
>4.
| Слєпкань З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі/З. І. Слєпкань. - 2005
|
>5.
| Сащак Н. Гуманітаризація вищої технічної освіти в Україні у контексті Болонського процесу/Н. Сащак, Н. Соломчак // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 9.-С.56 - 58
|
>6.
| Борисова О. Науково-дослідна діяльність студентів педагогічних ВНЗ в умовах реалізації завдань Болонської конвенції/О. Борисова, Н. Харченко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 10.-С.33-35
|
>7.
| Калмикова Л. Психолінгвістика у ВНЗ України і Болонський процес: проблеми реалізації європейського змісту освіти і компетентнісного підходу/Л. Калмикова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 10.-С.61-63
|
>8.
| Ортинський В. Л. Педагогіка вищої школи/В. Л. Ортинський. - 2009
|
>9.
| Левківський К. Якісна освіта - запорука самореалізації особистості/К. Левківський // Вища школа. -К.:Знання України, 2010,N N 1.-С.5-14
|
>10.
| Скочиляс-Павлів О. Чи вирішить впровадження Болонського процесу проблему корупції у сфері вищої освіти/О. Скочиляс-Павлів // Підприємництво, господарство і право. -К.:Ін-т приватного права і підприємництва АПрН України, 2010,N N 1.-С.29-32
|
>11.
| Астахова В. Експеримент із запровадження безперервної освіти/В. Астахова // Вища школа. -К.:Знання України, 2010,N N 2.-С.5-13
|
>12.
| Михайльова К. Європейські освітні норми у практиці вітчизняних ВНЗ: студентські оцінки перших років упровадження/К. Михайльова, Т. Зверко // Вища школа. -К.:Знання України, 2010,N N 2.-С.34-40
|
>13.
| Луговий В. Національна рамка кваліфікацій: розуміння і реалізація/В. Луговий, Ж. Таланова // Професійно-технічна освіта. -К.:Пед. преса, 2010,N N 1.-С.5-9
|
>14.
| Чернишова Є. Управління процесом підготовки та професійного зростання науково-педагогічних кадрів в умовах євроінтеграції/Є. Чернишова, Г. Штомпель, В. Саюк // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 1.-С.8-12
|
>15.
| Зламанюк Л. Особливості формування особистості учня в процесі входження освіти в Болонський процес/Л. Зламанюк // Шлях освіти. -К.:Пед. преса, 2010,N N 1.-С.25-28
|
>16.
| Хоружий Г. Соціальна відповідальність вищої школи в контексті Болонського процесу/Г. Хоружий // Вища школа. -К.:Знання України, 2010,N N 5/6.-С.12-24
|
>17.
| Таланова Ж. Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України?/Ж. Таланова // Вища школа. -К.:Знання України, 2010,N N 7/8.-С.96-106
|
>18.
| Шрамко Я. Досвід упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес педагогічного університету/Я. Шрамко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 7/8.-С.8-10
|
>19.
| Луговий В. Концептуальні засади розроблення національної рамки кваліфікацій/В. Луговий // Вища школа. -К.:Знання України, 2010,N N 9.-С.15-24
|
>20.
| Суліма Є. Невідкладні завдання системи вищої освіти на новому етапі Болонського процесу/Є. Суліма // Вища школа. -К.:Знання України, 2010,N N 11.-С.5-13
|
|
|