Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Пруднікова М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону/М. Пруднікова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.61-64
2.

Зозульов О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві/О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. -К., 2008,N №3.-С.4 -11
3.

Каніщенко О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду/О. Каніщенко, В. Журило, Т. Доця // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.64-69
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)