Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Вибори -- Виборча кампанія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Весельська Л. Особливості впливу реклами на формування громадської думки в період підготовки та проведення виборчих кампаній/Л. Весельська // Вісник книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2008,N N 10.-С.45-48
2.

Михайлич О. Conversion Model тм як засіб аналізу електорального поля Украіни/О. Михайлич, М. Заброда // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2009,N N 4.-С.97-105
3.

Бебик В. Соціально-психологічні аспекти ефективності політичноі реклами в мас-медіа/В. Бебик, Н. Трач // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2008,N N 1.-С.51-59
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)