Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Діти з обмеженими можливостями -- Навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Малашевська С. А. Рекомендації для вчителів, вихователів, які працюють з дітьми-аутистами/С. А. Малашевська // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 7.-С.30-31
2.

Казачінер О. С. Інклюзивна освіта в англомовних країнах/О. С. Казачінер. - 2018
3.

Петришина О. Мандрівка. Подвоєння літер на позначення подовжених м'яких приголосних/О. Петришина // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2018,N N 7(лип.).-С.43-49
4.

Пацай Т. В. Особливості оформлення документації на дітей, яким призначено діагностичне засідання районної психолого-медико-педагогічної консультації/Т. В. Пацай // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2018,N N 10.-С.10-17
5.

Данілавічютє Е. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі/Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання. -К.:Пед. преса, 2018,N N 3.-С.7-19
6.

Коваленко Л. Значення електрики в житті людини/Л. Коваленко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2018,N N 9(верес.).-С.12-17
7.

Казачінер О. С. Інноваційні педагогічні технології навчання дітей з особливостями розвитку/О. С. Казачінер. - 2018
8.

Андрущенко Н. П. Матеріали для аудіювання/Н. П. Андрущенко // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2019,N N 2.-С.28-31
9.

Кулик В. Діти з ООП/В. Кулик // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2019,N N 2(лют.).-С.18-21
10.

Чекер Я. Кожна дитина унікальна!/Я. Чекер // Соціальний педагог. Шкільний світ. -К.:ФО-П Тіхова В. М., 2019,N N 8.-С.33-39
11.

Дмитренко К. А. Працюємо з "особливою" дитиною у "звичайній" школі/К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. - 2018
12.

Литовченко С. Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами: актуальні питання/С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -К.:Пед. преса, 2019,N N 4.-С.30-36
13.

Прохоренко Л. І. Освіта осіб з особливими потребами: науково-психологічний супровід/Л. І. Прохоренко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2019,N N 4.-С.25-34
14.

Кіт Ю. Навчаємо читати дитину з обмеженими освітніми потребами/Ю. Кіт // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2020,N N 8.-С.58-60
15.

Брембаті Ф. Специфічні розлади розвитку дитини та процес навчання/Федеріка Брембаті, Роберта Доніні ; [пер.: Кононова І. В. ]. - 2019
16.

Тихонова К. С. Труднощі навчання : дислексія, дисграфія, диспраксія, дискалькулія/Ксенія Тихонова. - 2020
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)