Пошуковий запит: <.>S=Діти із затримкою психічного розвитку -- Навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ілляшенко Т. Д. Чому їм важко вчитися? Причини виникнення труднощів у навчанні дітей/Т. Д. Ілляшенко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2012,N N 9.-С.68-78
|
>2.
| Дети с задержкой психического развития/[В. И. Лубовский и др.] ; под ред.: Т. А. Власовой, В. И. Лубовского, Н. А. Цыпиной. - 1984
|
>3.
| Гриш Н. І. Працюємо з дітьми з особливими потребами/Н. І. Гриш // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 1.-С.9-10
|
>4.
| Сак Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі/Т. Сак // Початкова школа. -К.:боевые исскуПочаткова школа, 2017,N N 7.-С.47-49
|
>5.
| Бурлій В. Види переплетень. Швейна справа в 10-му класі/В. Бурлій // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2018,N N 1.-С.17-20
|
>6.
| Карпенко Н. Байки, які вчать жити. Урок у 6-му класі/Н. Карпенко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2018,N N 1.-С.21-24
|
>7.
| Легур С. Охорона водних багатств свого краю. Урок-презентація проекту з географії/С. Легур // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2018,N N 1.-С.25-27
|
>8.
| Шульга Л. Перевіряємо знання з української мови/Л. Шульга // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2018,N N 5(трав.).-С.4-10
|
>9.
| Чапенко О. Звук [с] і буква С. Виділення звука [с] у словах на слух. Конспект уроку з української мови (навчання грамоти) для учнів 1-го класу спеціальної школи/О. Чапенко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2018,N N 5(трав.).-С.11-15
|
>10.
| Медведєва І. Легенда "Кошовий Іван Сірко"/І. Медведєва // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2018,N N 5(трав.).-С.16-21
|
>11.
| Касян Л. Малювання з натури іграшкового котика/Л. Касян // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2018,N N 5(трав.).-С.22-24
|
>12.
| Атаманенко В. М. Подорож до Південної Америки/В. М. Атаманенко // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2018,N N 8.-С.18-20
|
>13.
| Вербівська Л. М. Тотожне перетворення виразів з коренями/Л. М. Вербівська // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2018,N N 9.-С.24-25
|
>14.
| Вербівська Л. М. Множення одночлена на многочлен/Л. М. Вербівська // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2018,N N 10.-С.23-26
|
>15.
| Олійник Н. Будова слова/Н. Олійник // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2018,N N 9(верес.).-С.18-26
|
>16.
| Скиба Т. Уроки географії в 9-му класі/Т. Скиба, Л. Одинченко // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2018,N N 9(верес.).-С.27-31
|
>17.
| Денисенко Л. А. Відкрита самопідготовка у 8-му класі для учнів із затриманням психічного розвитку/Л. А. Денисенко // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2018,N N 12.-С.13-16
|
>18.
| Прохоренко Л. Суб'єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку/Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. -К.:Пед. преса, 2018,N N 4.-С.32-39
|
>19.
| Бужинецька К. Психологічні бар'єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку/К. Бужинецька // Особлива дитина: навчання і виховання. -К.:Пед. преса, 2019,N N 3.-С.35-43
|
>20.
| Янкевіч Т. Числа в кольорі/Т. Янкевіч // Дефектолог. Шкільний світ. -К.:Ред. загальнопед. газет, 2019,N N 11.-С.36-39
|
|
|