Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Економіка -- Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савельєв В.В.
Назва : Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії
Місце публікування : Економіка Фінанси Право. - К.: Аналітик, 2009. - N 4. - С. 3-5: табл. (Шифр efpr/2009/4)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка-- Маркетинг
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)