Пошуковий запит: <.>S=Електронна торгівля -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Гамова І. Автоматизовані підсистеми управління маркетинговою діяльністю підприємств електронної торгівлі/І. Гамова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2017,N N 3.-С.82-93
|
>2.
| Козлов В. В. Аналіз стану електронної комерції в Україні/В. В. Козлов, Т. В. Томашевська // Статистика України. -К.:Інформ.-вид. центр Держкомстату України, 2017,N N 2.-С.34-38
|
>3.
| Бєлозерцев В. С. Використання інструментів електронної комерції в сучасних умовах/В. С. Бєлозерцев, О. С. Худякова // Економіка та держава, 2018,N N 12.-С.41-43
|
>4.
| Гончаренко А. Р. Вплив інтернет-маркетингу на розвиток електронної комерції/А. Р. Гончаренко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2019,N N 10.-С.69-75
|
>5.
| Ткаченко Н. Б. Електронні публічні закупівлі: досвід країн ЄС та впровадження його в Україні/Н. Б. Ткаченко // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 10.-С.471-477
|
>6.
| Нижній Т. В. Публічні закупівлі у системі електронного урядування/Т. В. Нижній // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2017,N N 10.-С.110-114
|
>7.
| Говорушко Т. А. Розвиток електронної комерції в Україні/Т. А. Говорушко, І. Л. Ситник, К. В. Соловей // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2016,N N 1.-С.59-62
|
|