Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетингові дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Решетнікова Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання/Г. Решетнікова, А. Жидков // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.25-27
2.

Лилик І. УАМ: дослідження можливостей громадських організацій України/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 6.-С.52-56
3.

Липчук В. В. Маркетингові дослідження/В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - 2012
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)