Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Аналіз<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Бонд А. Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов?/А. Бонд // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 3.-С.19-21
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)