Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Аналіз<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бонд А.
Назва : Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов?
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 3. - С. 19-21 (Шифр mire/2016/3)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Аналіз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова аналітика--маркетинговая аналитика--бренди--бренды--клієнти--клиенты--мотивація--мотивация--інформірованність--информированность
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)