Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Близнюк С. В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку/С. В. Близнюк. - 2009
|
>2.
| Дубинский І. Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень/І. Дубинский // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 3.-С.11-13
|
>3.
| Окландер М. Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки/М. Окландер // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 3.-С.14-20
|
>4.
| Предборський В.А. Реалізація засад філософії маркетингу при впровадженні управлінських послуг (на прикладі МВС України)/В. А. Предборський // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 2.-С.71-74
|
>5.
| Співаковська Т.В. Можливості застосування концепції холістичного маркетингу на ринку України/Т. В. Співаковська // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 3.-С.176-179
|
>6.
| Сєріков А.В. Маркетинг як необхідна умова синергетичного управління господарською діяльністю/А. В. Сєріков, О. О. Зубова // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 5.-С.276-283
|
>7.
| Куденко Н. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні/Н. Куденко, В. Герасимчук, А. Федорченко // Вища школа. -К.:Знання України, 2011,N N 12.-С.87-92
|
>8.
| Мадзігон В. М. Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару/В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 3.-С.101-109
|
>9.
| Шамян Л. С. Аналіз функцій маркетингових інформаційних систем/Л. С. Шамян // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2012,N N 3.-С.115-118
|
>10.
| Красікова С. І. Застосування маркетингу в сфері послуг/С. І. Красікова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2012,N N 7/8.-С.137-141
|
>11.
| Соломянюк Н. М. Маркетинг як сучасна концепція підприємництва/Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2012,N N 10.-С.8-12
|
>12.
| Сагайдак М. П. Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми/М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2013,N N 11.-С.85-89
|
>13.
| Соломянюк Н. М. Планування маркетингових заходів у торговельних мережах України/Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2014,N N 6.-С.116-119
|
>14.
| Петленко Ю. В. Особливості маркетингу військових технологій/Ю. В. Петленко, Б. П. Щеглюк // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2014,N N 10.-С.101-110
|
>15.
| Сагайдак М. П. Еволюція теорії внутрішнього маркетингу/М. П. Сагайдак // Економіка та держава, 2015,N N 2.-С.105-110
|
>16.
| Могилевская О. Ю. Внутренний маркетинг - эффективная составляющая маркетинговой системы управления промышленным предприятием в стратегии инновационного развития/О. Ю. Могилевская // Економіка та держава, 2015,N N 4.-С.82-86
|
>17.
| Лабурцева О. І. Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій/О. І. Лабурцева // Економіка та держава, 2015,N N 6.-С.11-14
|
>18.
| Череп О. Г. Методи дослідження ефективності маркетингових досліджень/О. Г. Череп, В. В. Мєрєнкова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2015,N N 4.-С.96-97
|
>19.
| Карбовська Л. О. Маркетинг як важливий інструмент регулювання ринку освітніх послуг/Л. О. Карбовська // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2015,N N 4.-С.141-144
|
>20.
| Тлуста Г. Ю. Формування комплексу маркетингу страхової компанії/Г. Ю. Тлуста, М. І. Гефтар // Економіка та держава, 2016,N N 3.-С.67-72
|
|
|