Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Методи навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-33 
1.

Хуторськой А. Індивідуальна освітня траєкторія/А. Хуторськой // Відкритий урок : розробки, технології, досвіт . -К.:Плеяди, 2008,N N 5.-С.22 - 24
2.

Дабіжук Т. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання/Т. Дабіжук, О. Блажко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.37 - 39
3.

Буринська Н. Вправа як вид навчального завдання/Н. Буринська, В. Староста // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 6.-С.11 - 12
4.

Максимова Н. Інтерактивні методи навчання: крок у майбутнє/Н. Максимова, Л. Порох // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 12.-С.35-38
5.

Даниленко Л.І. Створюємо лінію індивідуального навчання/Л. І. Даниленко // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2009,N N 1.-С.12-13
6.

Гомуліна М. Освітні ресурси інтерактивних дошок/М. Гомуліна // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2009,N N 1.-С.27-28
7.

Метод проектів у сучасних умовах // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2008,N N 7/8.-С.80-82
8.

Структури кооперативного навчання // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2008,N N 9.-С.31-32
9.

Структури кооперованого навчання // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2008,N N 10.-С.28-29
10.

Іванова-Комарщук О. Користь інтерактивних методів навчання/О. Іванова-Комарщук // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2009,N N 2.-С.16-17
11.

Павленко О. Урізноманітнення форм навчання/О. Павленко // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2009,N N 2.-С.45-46
12.

Радченко І.О. Сковорода мав рацію/І. О. Радченко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2009,N N 1.-С.18-20
13.

Воронюк І.В. Система психолого-педагогічних засобів розвитку конструктивності старшокласників/І. В. Воронюк // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2009,N N 1.-С.35-46
14.

Бєлий В. Шкільні формули: мистецтво застосування/В. Бєлий // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2009,N N 4.-С.8-11
15.

Бережко-Камінська Ю. Із записника студента/Ю. Бережко-Камінська // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2009,N N 4.-С.32-33
16.

Пелагейченко М. Методи навчання у проектній діяльності/М. Пелагейченко // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2009,N N 5.-С.22-24
17.

Канюка І. Навіщо нам поурочний план?/І. Канюка // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2009,N N 5.-С.52-53
18.

Гудзик І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи/І. Гудзик // Українська мова і література в школі. -К., 2009,N N 4.-С.5-58
19.

Адаменко О. Вибірковий метод в історико-педагогічному дослідженні/О. Адаменко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 5/6.-С.8-11
20.

Нич С. Як використати проектну технологію/С. Нич // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2010,N N 1.-С.22-24
 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)