Пошуковий запит: <.>S=Міжнародний маркетинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| Зяйлик М. Ф. Євромаркетинг/М. Ф. Зяйлик, Л. Б. Зяйлик. - 2009
|
>2.
| Карабаза І. А. Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлів при виході на зарубіжні ринки/І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 2.-С.41-49
|
>3.
| Новошинська Л. В. Міжнародний маркетинг/Л. В. Новошинська. - 2004
|
>4.
| Гоголь Г. П. Міжнародний маркетинг/Г. П. Гоголь. - 2004
|
>5.
| Міжнародний маркетинг/[В. Л. Корнієв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова. - 2018
|
>6.
| Пурська І. С. Міжнародний маркетинг/І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - 2012
|
>7.
| Міжнародний маркетинг/В. Л. Корінєв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова. - 2011
|
>8.
| Черномаз П. О. Міжнародний маркетинг/П. О. Черномаз. - 2010
|
>9.
| Урбанєц М. Міжнародний маркетинг глобалізації і відтворювальний механізм світового господарства/М. Урбанєц, М. В. Вачевська // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 9.-С.78-85
|
>10.
| Пономаренко Р. Маркетингові активи у міжнародній діяльності/Р. Пономаренко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -К.:Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2016,N N 4.-С.75-92
|
>11.
| Ковінько О. Маркетингова привабливість міжнародних ринків аграрної продукції/О. Ковінько // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -К.:Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2017,N N 1.-С.57-73
|
>12.
| Международный маркетинг/[Г. А. Васильев и др.] ; под. ред. Г. А. Васильева, Л. А. Ибрагимова. - 1999
|
>13.
| Международный маркетинг/[Н. И. Перцовский, И. А. Спиридонов, С. В. Барсукова] ; под ред. Н. И. Перцовского. - 2001
|
>14.
| Ал-Газу Али Ахмед Мохамед Методи виходу українських промислових підприємств на ринок країн Близького Сходу/Али Ахмед Мохамед Ал-Газу // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 4.-С.133-136
|
>15.
| Зозульов О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації/О. В. Зозульов, С. О. Федько // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 7/8.-С.53-59
|
>16.
| Корж М. Цінове оптимізаційне моделювання в міжнародному маркетингу/М. Корж // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -К.:Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2018,N N 5.-С.87-100
|
|