Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Міжнародний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Зяйлик М. Ф. Євромаркетинг/М. Ф. Зяйлик, Л. Б. Зяйлик. - 2009
2.

Карабаза І. А. Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлів при виході на зарубіжні ринки/І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 2.-С.41-49
3.

Новошинська Л. В. Міжнародний маркетинг/Л. В. Новошинська. - 2004
4.

Гоголь Г. П. Міжнародний маркетинг/Г. П. Гоголь. - 2004
5.

Міжнародний маркетинг/[В. Л. Корнієв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова. - 2018
6.

Пурська І. С. Міжнародний маркетинг/І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - 2012
7.

Міжнародний маркетинг/В. Л. Корінєв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова. - 2011
8.

Черномаз П. О. Міжнародний маркетинг/П. О. Черномаз. - 2010
9.

Урбанєц М. Міжнародний маркетинг глобалізації і відтворювальний механізм світового господарства/М. Урбанєц, М. В. Вачевська // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 9.-С.78-85
10.

Пономаренко Р. Маркетингові активи у міжнародній діяльності/Р. Пономаренко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -К.:Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2016,N N 4.-С.75-92
11.

Ковінько О. Маркетингова привабливість міжнародних ринків аграрної продукції/О. Ковінько // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -К.:Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2017,N N 1.-С.57-73
12.

Международный маркетинг/[Г. А. Васильев и др.] ; под. ред. Г. А. Васильева, Л. А. Ибрагимова. - 1999
13.

Международный маркетинг/[Н. И. Перцовский, И. А. Спиридонов, С. В. Барсукова] ; под ред. Н. И. Перцовского. - 2001
14.

Ал-Газу Али Ахмед Мохамед Методи виходу українських промислових підприємств на ринок країн Близького Сходу/Али Ахмед Мохамед Ал-Газу // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 4.-С.133-136
15.

Зозульов О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації/О. В. Зозульов, С. О. Федько // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 7/8.-С.53-59
16.

Корж М. Цінове оптимізаційне моделювання в міжнародному маркетингу/М. Корж // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -К.:Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2018,N N 5.-С.87-100
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)