Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Міжнародний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З-99
Автор(и) : Зяйлик, Марія Федорівна, Зяйлик, Лілія Богданівна
Назва : Євромаркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :226 с.: табл.
Примітки : Скор.: с. 203-204. - Глосарій: с. 205-216. - Л-ра: с. 217-221. - Джерела корисної інформ.: с. 222-223
ISBN, Ціна 978-966-351-208-2: 32.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Анотація: Виникнення і розвиток євромаркетингу, прийняття управлінських рішень у сфері євромаркетингу, формування експертної орієнтації нашої держави тощо.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ал-Газу Али Ахмед Мохамед
Назва : Методи виходу українських промислових підприємств на ринок країн Близького Сходу
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2010. - N 4. - С. 133-136 (Шифр frvv/2010/4)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.9(075.8)/Ч49
Автор(и) : Черномаз, Петро Олексійович
Назва : Міжнародний маркетинг : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.]
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2010
Кільк.характеристики :272 с.: граф., табл.
Серія: Альма-матер
Примітки : Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270
ISBN, Ціна 978-966-8226-91-5: 41.80, 43.70, 69.00, грн
УДК : 339.9(075.8) + 658.8(075.8)
ББК : 65.5я73 + 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.
Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М58
Автор(и) : Корінєв, Валенти Леонідович, Кулішов, Володимир Васильович, Одягайло, Борис Михайлович, Олійник, Ігор Вікторович
Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2011
Кільк.характеристики :384 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 382-383
ISBN, Ціна 978-966-2025-82-8: 96.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розвиток світогосподарських зв'язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Урбанєц М., Вачевська М. В.
Назва : Міжнародний маркетинг глобалізації і відтворювальний механізм світового господарства
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2012. - N 9. - С. 78-85 (Шифр apek/2012/9)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М43
Автор(и) : Васильев Г. А., Ибрагимов Л. А., Каменева Н. Г., Нагапетьянц Н. А.
Назва : Международный маркетинг : учеб. пособие
Паралельн. назви :International marketing
Вихідні дані : М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999
Кільк.характеристики :199 с
Примітки : Лит.: с. 196-197
ISBN, Ціна 5-238-00104-5: 12.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): принципи міжнародного маркетинга--принципы международного маркетинга--внешнеэкономическая деятельность предприятия--зовнішньоекономічна діяльність підприємства--стратегія міжнародного маркетинга--стратегия международного маркетинга--експортна товарна політика--экспортная товарная политика--ценовая политика--цінова політика--міжнародні торгові угоди--международные торговые соглашения--міжнародний ринок--международный рынок--зарубежные инвестиции--зарубіжні інвестиції--міжнародні засоби комунікації--международные средства коммуникации
Анотація: Концепция и стратегия международного маркетинга, вовросы экспортной товарной политики, формирования и реализации ценовой политики, методы выхода на международный рынок и др.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П27
Автор(и) : Перцовский, Наум Ильич, Спиридонов, Иван Александрович, Барсукова, Светлана Васильевна
Назва : Международный маркетинг : учеб. пособие для студ., обуч. по экон. спец.
Вихідні дані : М.: Высшая школа, 2001
Кільк.характеристики :239 с.: ил.
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 238-239
ISBN, Ціна 5-06-004127-1: 20.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Анотація: Рассматриваются система международного маркетинга и ее отличие от маркетинга, осуществляемого на внутреннем рынке страны.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.33(075.8)/Г58
Автор(и) : Гоголь, Галина Петрівна
Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Львів: Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2004
Кільк.характеристики :2004 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка"
ISBN, Ціна 966-553-343-6: 21.00 грн
УДК : 339.33(075.8)
ББК : 65.5я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): види міжнародного маркетингу--маркетингові дослідження--стратегічні рішення--планування--планирование--вибір цільових ринків--контрактно-цінова політика--комунікаційна політика
Анотація: Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок. Дається визначення маркетингових політик як інструментів впливу на цільові групи маркетингу.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Н76
Автор(и) : Новошинська, Любов Василівна
Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. літ-ри, 2004
Кільк.характеристики :176 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Одеський державний економічний університет
Примітки : Л-ра: с. 171-174
ISBN, Ціна 966-8365-39-9: 23.20 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародне економічне середовище--международная экономическая среда--міжнародна інвестиційна діяльність--международная инвестиционная деятельность--міжнародні маркетингові ризики--международные маркетинговые риски--міжнародне маркетингове планування--международное маркетинговое планирование--міжнародна товарна політика--международная товарная политика--маркетингова стратегія товару--маркетинговая стратегия товара
Анотація: Оцінка доцільності виходу, правила присутності та утримання позицій фірмами на сучасному міжнародному ринку, особливості міжнародного маркетингового планування на корпоративному рівні, міжнародні маркетингові стратегії фірми та товару в конкурентному середовищі.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П88
Автор(и) : Пурська, Ірина Степанівна, Мальська, Марта Пилипівна, Занько, Юрій Степанович
Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2012
Кільк.характеристики :285, [3] с.: табл., граф.
Примітки : Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-346-993-5: 68.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): структура міжнародного маркетингу--структура международного маркетинга--середовище міжнародного маркетингу--среда международного маркетинга--міжнародні маркетингові дослідження--международные маркетинговые исследования--маркетингові технології--маркетинговые технологии--міжнародний маркетинговий комплекс--международный маркетинговый комплекс--продуктова політика--продуктовая политика--цінова політика--ценовая политика--комунікаційна політика--коммуникационная политика--управління міжнародним маркетингом--управление международным маркетингом
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карабаза І. А., Єгорова І. Г.
Назва : Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлів при виході на зарубіжні ринки
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 2. - С. 41-49. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/2). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародні економічні відносини
Міжнародний маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародна маркетингова стратегія--международная маркетинговая стратегия--роздрібна торгівля--розничная торговля--зарубіжні ринки--зарубежные рынки--власні торгові марки--собственные торговые марки--рітейлер--ритейлер
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко Р.
Назва : Маркетингові активи у міжнародній діяльності
Місце публікування : Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право: наук. журнал/ М-во фінансів України, Укр. держ. у-т фінансів та міжнар. торгівлі. - К.: Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2016. - N 4. - С. 75-92 (Шифр ztef/2016/4)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародний менеджмент
Міжнародний маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові активи--маркетинговые активы--стратегічний менеджмент--стратегический менеджмент--інструменти маркетингу--инструменты маркетинга--прибутки міжнародних компаній--прибыли международных компаний--кореляційний аналіз--корреляционный анализ
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О. В., Федько С. О.
Назва : Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 7/8. - С. 53-59 (Шифр mire/2016/7/8)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Електронний бізнес
Глобалізація
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковінько, Олена
Назва : Маркетингова привабливість міжнародних ринків аграрної продукції
Місце публікування : Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право: наук. журнал/ М-во фінансів України, Укр. держ. у-т фінансів та міжнар. торгівлі. - К.: Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2017. - N 1. - С. 57-73 (Шифр ztef/2017/1)
Примітки : Літ. в кінці ст.
Предметні рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність
Сільськогосподарська продукція-- Світовий ринок
Міжнародний маркетинг
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корж, Марина
Назва : Цінове оптимізаційне моделювання в міжнародному маркетингу
Місце публікування : Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право: наук. журнал/ М-во фінансів України, Укр. держ. у-т фінансів та міжнар. торгівлі. - К.: Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2018. - N 5. - С. 87-100 (Шифр ztef/2018/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Міжнародний бізнес
Цінова політика
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:339.9](07/М58-767836
Автор(и) : Корнієв, Валентин Леонідович, Кулішов, Володимир Васильович, Одягайло, Борис Михайлович, Олійник, Ігор Вікторович
Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2018
Кільк.характеристики :383, [1] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 182-183
ISBN, Ціна 978-966-2025-82-8: 60.00 грн
УДК : 339.138:339.9](075.8)
ББК : 65.050.214я73 + 65.5я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційне забезпечення маркетингу--конкурентний потенціал--стратегічна конкурентоспроможність--міжнародна маркетингова стратегія--сегментування міжнародного ринку--стратегічне планування--управління товарною політикою--цінові стратегії--маркетингові комунікації--інвестиційні міжнародні проекти--міжнародні маркетингові рішення--антикризове управління
Анотація: Розкриваються тенденції процесу розвитку світогосподарських зв'язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)