Пошуковий запит: <.>S=Навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Моргун В.Ф. Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти/В. Ф. Моргун // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2006,N N 1.-С.1-5
|
>2.
| Модификация опросников К.Двек в контексте изучения академических достижений студентов/Т. В. Корнилова [и др.] // Психологический журнал. -М.:Наука, 2008. т.Том 29,N N 3.-С.86-100
|
>3.
| Кострикина И.С. Имплицитная обучаемость как условие реальных достижений в различных видах профессиональной деятельности/И. С. Кострикина // Психологический журнал. -М.:Наука, 2008. т.Том 29,N N 4.-С.66-75
|
>4.
| Громыко Н.В. Что такое эпистемотека/Н. В. Громыко // Вопросы философии. -М.:Наука, 2008,N N 7.-С.90 - 105
|
>5.
| Демуз І. Організація навчально-виховної роботи у Переяслав-Хмельницькому педагогічному училищі/І. Демуз // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 12.-С.66-69
|
>6.
| Медведев А. М. Экспериментально-генетический метод в диагностике развивающих эффектов учебной деятельности/А. М. Медведев // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2011,N N 2.-С.72-81
|
>7.
| Драйден Г. Революція в навчанні/Г. Драйден, Д. Вос ; пер. з англ. М. Товкало ; [ред. І. Новіцька]. - 2011
|
>8.
| Фурман А. Граф-схеми навчальних курсів: сутність, проектування, експертиза/А. Фурман // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2009,N N 2.-С.136-164
|
>9.
| Собкин В. С. Динамика мотивационно-целевых трансформаций учебной деятельности у учащихся основной школы/В. С. Собкин, Е. А. Калашникова // Вопросы психологии. -М.:Вопросы психологии, 2015,N N 3.-С.3-14
|
|