Пошуковий запит: <.>S=Обдаровані діти -- Навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Заика Е. В. Школа-интернат для одарённых старшекласников: принципы и опыт работы/Е. В. Заика, Л. Г. Карпова, А. И. Халин // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2014,N N 9.-С.11-18
|
>2.
| Чернецька Н. Розвиток обдарованості вихованців позашкільного закладу освіти: умови, програма та моніторинг творчої самореалізації/Н. Чернецька, В. Поплавська // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2015,N N 7/8.-С.73-76
|
>3.
| Бургун І. В. Особистісно зорієнтоване навчання як педагогічна умова становлення суб'єктності академічно обдарованих учнів/І. В. Бургун // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -К.:Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2017,N N 4.-С.5-9
|
>4.
| Зелений П. О. Екологічні компетентності та рівні їх формування у обдарованих старшокласників/П. О. Зелений // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -К.:Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2017,N N 7/8.-С.5-9
|
>5.
| Федорова Н. Ф. Педагогічне спілкування під час навчання обдарованої особистості/Н. Ф. Федорова, А. В. Малонишевська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -К.:Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2017,N N 11.-С.17-21
|
>6.
| Коновальчук М. В. Розвиток майбутніми учителями обдарованості дітей-мігрантів/М. В. Коновальчук // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -К.:Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2017,N N 12.-С.10-14
|
>7.
| Гальченко М. С. Загальношкільна модель збагачення/М. С. Гальченко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -К.:Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2017,N N 12.-С.27-32
|
>8.
| Даниленко Г. Медико-соціальні аспекти проблеми академічної успішності старших підлітків/Г. Даниленко, О. Щербакова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 11/12.-С.22-26
|
>9.
| Титарчук О. Обдарована дитина/О. Титарчук // Шкільний світ. -К.:Шкільний світ, 2019,N N 8.-С.15-19
|
>10.
| Онопченко О. В. Особливості проведення практичних занять для обдарованих учнів у віртуальних класах/О. В. Онопченко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2019,N N 3.-С.35-41
|
|