Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- Модернізація -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17 |
>1.
| Кучерук О. Уміння - передусім/О. Кучерук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. -К.:Пед. преса, 2008,N N 10.-С.18-36. - (Назустріч освіті майбутнього)
|
>2.
| Трубачева С. Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу/С. Трубачева // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2013,N N 7.-С.48-51
|
>3.
| Кремень В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на 2014 р.: доповідь на загальних зборах НАПН України/В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 2.-С.5-13
|
>4.
| Ільченко В. Р. Компетентністна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти/В. Р. Ільченко // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N № 2.-С.41-46
|
>5.
| Дніпров О. Концептуальні засади розвитку освіти України/О. Дніпров // Вища школа. -К.:Знання України, 2014,N N 7.-С.7-12
|
>6.
| Кремень В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін/В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.5-10
|
>7.
| Кремінь В. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін/В. Кремінь // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 11.-С.3-7
|
>8.
| Погрібна Н. Тьюторські технології як чинник модернізації сучасної освіти/Н. Погрібна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 1.-С.78-79
|
>9.
| Прокопенко І. Технологічні уклади та сучасна освіта/І. Прокопенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.14-18
|
>10.
| Прокопенко І. "Держава має забезпечити умови для розвитку зростаючої особистості, здатної в майбутньому розбудовувати освічену Україну, зміцнювати національну економіку та престиж країни на світовій арені"/І. Прокопенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.19
|
>11.
| Гриньова В. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат/В. Гриньова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.20-24
|
>12.
| Пилипенко О. Превентивна парадигма у дискурсі аксіологічних соціальних комунікацій а освіті/О. Пилипенко // Вища школа. -К.:Знання України, 2016,N N 3.-С.23-32
|
>13.
| Мариновська О. Сутність поняття "авторська школа": контент-аналіз/О. Мариновська // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 5/6.-С.7-15
|
>14.
| Савченко О. Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей/О. Савченко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 9/10.-С.44-48
|
>15.
| Рибалко Л. Упровадження інноваційних підходів до навчання - шлях модернізації змісту освіти/Л. Рибалко // Біологія і хімія в школі. -К.:Пед. преса, 2020,N N 1.-С.41-44
|
>16.
| Савченко В. Реалії національної економіки та її перспективи: зміни у навчальному процесі/В. Савченко, В. Стойка // Вища школа. -К.:Знання України, 2020,N N 4.-С.81-94
|
>17.
| Миценко Д. В. Дуальна система як перспективний засіб модернізації освіти/Д. В. Миценко, О. В. Ставицький // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -К.:КІБіТ, 2020,N N 1.-С.51-57
|
|