Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- Теорія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сапрыкин Д. Л.
Назва : Значение и смысл понятия "образование" (на примере немецкой философии конца XVIII - начала ХІХ в.)
Місце публікування : Вестник Московского университета. Сер. 7, Философия: науч. журн. - М.: Изд-во Моск. ун-та, 2008. - N 1. - С. 19-42. - ISSN 01300091 (Шифр vmu7/2008/1). - ISSN 01300091
Примітки : Примеч.: с. 41-42
Предметні рубрики: Методологія науки
Філософія навчання
Філософія --Німеччина
Освіта-- Теорія
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37/Д86
Автор(и) : Д'юї, Джон
Назва : Досвід і освіта
Вихідні дані : Л.: Кальварія, 2003
Кільк.характеристики :84 с
ISBN, Ціна 966-663-110-5: 8.00 грн
УДК : 37
ББК : 74.00
Предметні рубрики: Освіта-- Теорія
Географіч. рубрики:
Анотація: У праці "Досвід і освіта" видатний американський філософ, один із провідних представників прагматизму, творець педоцентричної теорії та методики навчання Джон Д'юї (1859-1952) викладає засади своєї освітньої теорії, аналізуючи переваги та недоліки т. зв. "прогресивної освіти" і "традиційної освіти".
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)