Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічні інновації -- Загальноосвітні школи -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.

Назаренко Г. Демократичні засади становлення Нової української школи/Г. Назаренко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 7/8.-С.11-16
2.

Крутенко О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи/О. Крутенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 7/8.-С.17-20
3.

Каракаш І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти"/І. Каракаш, І. Руденко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 7/8.-С.24-27
4.

Мирошніченко Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів/Т. Мирошніченко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 7/8.-С.39-42
5.

Нерубайський В. Школа свідомого українця - орієнтир сучасної акме-педагогіки/В. Нерубайський // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 7/8.-С.46-49
6.

Ярош О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи/О. Ярош // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 7/8.-С.100-104
7.

Дубенська О. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості"/О. Дубенська // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 7/8.-С.105-107
8.

Цьоменко А. Школа успішної особистості як шлях розвитку інноваційного навчального закладу/А. Цьоменко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 7/8.-С.107-109
9.

Кондратюк В. Школа успіху та творчих досягнень/В. Кондратюк // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 7/8.-С.110-112
10.

Швець Т. Е. Тьюторинг. Практики впровадження/Тетяна Швець ; [ред. рада: М. Мосієнко та ін. ; упоряд. Ж. М. Сташко]. - 2017
11.

Прядко Ж. В. Упровадження інноваційних технологій навчання на заняттях англійської мови/Ж. В. Прядко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -К.:Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2017,N N 10.-С.35-43
12.

Упровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах: методичний аспект/О. Патрикєєва [и др.] // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2017,N N 9/10.-С.90-95
13.

Україна. Міністерство освіти і науки. Накази. Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів "Нові технології у новій школі" // Соціальний педагог. Шкільний світ. -К.:ФО-П Тіхова В. М., 2019,N N 1.-С.16-24
14.

Як організувати STEM-освіту у школі: методичні рекомендації // Школа. -Київ:Шкільний світ, 2019,N N 10.-С.62
15.

Голобородько Є. П. Сучасні педагогічні технології в умовах упровадження концепції Нової української школи/Є. П. Голобородько // Вивчаємо Українську мову та літературу. -Х.:Основа, 2020,N N 10/12.-С.4-13
16.

Данилюк М. М. Діяльнісний підхід. Впровадження активних та інноваційних технологій/М. М. Данилюк // Фізика в школах України. -Х.:Основа, 2020,N N 15/16.-С.8-19
17.

Бондарчук Т. В. Впровадження елементів STEM-освіти/Т. В. Бондарчук // Фізика в школах України. -Х.:Основа, 2020,N N 15/16.-С.29-32
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)