Пошуковий запит: <.>S=Промисловий маркетинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Ткаченко С. А. Методологічно-інформаційний механізм підсистеми інтегрованого економіко-аналітичного забезпечення у виконанні виробничо-збутової стратегії підприємств/С. А. Ткаченко, О. М. Потишняк // Економіка. Фінанси. Право. -К.:Аналітик, 2019,N N 2.-С.14-16
|
>2.
| Мних М. В. Організація маркетингової політики на підприємстві/М. В. Мних. - 2004
|
>3.
| Акимова И. М. Промышленный маркетинг/И. М. Акимова. - 2000
|
>4.
| Оснач О. Ф. Промисловий маркетинг/О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - 2011
|
>5.
| Оснач О.Ф. Промисловий маркетинг/О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - 2009
|
>6.
| Стадніченко В. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення/В. Стадніченко, А. Цибулько // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.45-49
|
>7.
| Гавриш О. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку/О. Гавриш, О. Старченко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.50-53
|
|