Пошуковий запит: <.>S=Професійна освіта -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
>1.
| Грищенко І. М. Освіта та професійна підготовка фахівців у світлі евроінтеграційних процесів/І. М. Грищенко // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 7.-С.56-61
|
>2.
| Астахова О. Перспективи розвитку професійної освіти в Україні/О. Астахова // Україна: аспекти праці. -К.:Праця, 2010,N N 4.-С.9-12
|
>3.
| Булик І. Детермінація явища "професійна підготовка"/І. Булик // Підприємництво, господарство і право. -К.:Ін-т приватного права і підприємництва АПрН України, 2011,N N 1.-С.33-36
|
>4.
| Скульська В. Реформування системи професійного навчання незайнятого населення в Україні: організаційно-методичний аспект/В. Скульська // Професійно-технічна освіта. -К.:Пед. преса, 2011,N N 1.-С.26-28
|
>5.
| Радкевич В. Науково-методичне забезпечення розвитку професійної освіти і навчання: результати й перспективи/В. Радкевич // Професійно-технічна освіта. -К.:Пед. преса, 2011,N N 2.-С.9-12
|
>6.
| Янковська Л. А. Передумови інноваційного розвитку професійної освіти вищої школи/Л. А. Янковська, Р. М. Захарчин // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 5.-С.228-234
|
>7.
| Кім М. Взаємозв'язок між ступенем економічного розвитку і професійною освітою в Україні/М. Кім, І. Давидова // Україна: аспекти праці. -К.:Праця, 2014,N N 4.-С.19-26
|
>8.
| Дрозач М. Ключові аспекти оцінювання результатів неформального навчання за робітничими професіями/М. Дрозач, Н. Стульпінас // Україна: аспекти праці. -К.:Праця, 2015,N N 3.-С.8-13
|
>9.
| Ткаченко Л. Г. Ваучери на навчання осіб віком старше 45 років як інструмент активної політики ринку праці/Л. Г. Ткаченко // Демографія та соціальна економика. -К.:НАН України, 2015,N N 2.-С.41-52
|
>10.
| Супрун В. Сучасна професійна освіта: актуальні завдання/В. Супрун // Професійно-технічна освіта. -К.:Пед. преса, 2015,N N 3.-С.4-5
|
>11.
| Дрозач М. Впровадження системи підтвердження кваліфікації за результатами неформального професійного навчання в Україні: сучасні проблеми та механізми реалізації/М. Дрозач, Н. Паршина, Н. Стульпінас // Україна: аспекти праці. -К.:Праця, 2016,N N 3/4.-С.55-59
|
>12.
| Дрозач М. І. Підтвердження результатів неформального професійного навчання за робітничими професіями в Україні (досвід та пропозиції)/М. І. Дрозач, Н. К. Стульпінас // Ринок праці та зайнятість населення. -К.:ІПК ДСЗУ, 2016,N N 3.-С.11-14
|
>13.
| Хомич Л. О. "Професійна і неперервна освіта" - новий етап співпраці між педагогами Польщі і України/Л. О. Хомич // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2017,N N 2.-С.83-85
|
>14.
| Пятничук Г. Дуальна система навчання: досвід Німеччини та особливості впровадження в Україні/Г. Пятничук // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2018,N N 5/8.-С.44-48
|
>15.
| Хома О. З. Особливості взаємодії ринку освітніх послуг та ринку праці в умовах децентралізації/О. З. Хома // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 1.-С.112-116
|
|