Пошуковий запит: <.>S=Підприємства -- Маркетинг -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Ал-Газу Али Ахмед Мохамед
Назва : Международные маркетинговые стратегии промышленных предприятий Украины и стран Ближнего Востока
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2010. - N 3. - С. 123-130 (Шифр apek/2010/3) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Зовнішньоекономічна діяльність --Україна Підприємства-- Маркетинг --Україна Підприємства-- Маркетинг --Близький Схід
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Лисенко К.М., Скригун Н.П.
Назва : Сутнісна характеристика маркетингового потенціалу підприємства
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2010. - N 2. - С. 145-149 (Шифр frvv/2010/2) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Пастернак А. Л., Пастернак Є. Л.
Назва : Розрахунок економічної ефективності маркетингової діяльності ТОВ "Біличанка"
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2012. - N 7/8. - С. 115-119 (Шифр frvv/2012/7/8) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Васюткіна Н. В.
Назва : Управління комплексом маркетингу підприємств сфери послуг
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2012. - N 12. - С. 97-102 (Шифр frvv/2012/12) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Мезецька К. Ю.
Назва : Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС)
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2013. - N 11. - С. 186-189 (Шифр frvv/2013/11) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Новикова І. В.
Назва : Маркетингове забезпечення діяльності підприємств телекомунікацій
Місце публікування : Економіка та держава. - 2014. - N 3. - С. 61-64 (Шифр etde/2014/3) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Леськів С. Р., Бочко О. Ю.
Назва : Етимологія поняття "внутрішній маркетинг" та взаємозв'язок із зовнішнім маркетингом підприємства
Місце публікування : Економіка та держава. - 2014. - N 11. - С. 94-96 (Шифр etde/2014/11) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Ортинська В. В., Мельникович О. М.
Назва : Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2014. - N 9. - С. 98-102 (Шифр frvv/2014/9) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгівля-- Підприємства --Україна Підприємства-- Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шаповал О. Ф., Коннова Л. О.
Назва : Управління інформаційними системами маркетингу на підприємстві
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2015. - N 3. - С. 147-149 (Шифр frvv/2015/3) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Гурджиян К.
Назва : Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 2. - С. 32-36 (Шифр mire/2016/2) Примітки : Лит. в конце ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг відносин--маркетинг отношений--комунікація із споживачем--коммуникация с потребителем--двосторонній зв'язок--двусторонняя связь
Знайти схожі
|
11.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Назарова, Каріна, Мисюк, Вікторія
Назва : Облік витрат на маркетингові комунікації підприємства
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2017. - N 5. - С. 129-140. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2017/5). - ISSN 1727-9313 Примітки : Літ. в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг --Україна Витрати-- Бухгалтерський облік --Україна
Знайти схожі
|
12.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Репіч Т. А., Кот І. О.
Назва : Удосконалення функціонування каналів розподілу за рахунок взаємодії маркетингової та логістичної складової
Місце публікування : Інвестиціі: практика та досвід. - К.: ДКС Центр, 2018. - N 3. - С. 61-65 (Шифр iptd/2018/3) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Управління --Україна Підприємства-- Маркетинг --Україна Підприємства-- Логістика --Україна
Знайти схожі
|
13.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко А. В., Віленський О. Р., Пустовойт Л. С.
Назва : Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2018. - N 11. - С. 69-74 (Шифр frvv/2018/11) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг --Україна Промисловий маркетинг --Україна
Знайти схожі
|
|